Cel mai mare wholesaler de pe piața locală obține în 2025, pentru al cincilea an consecutiv, certificarea Top Employer, și confirmă preocuparea companiei pentru dezvoltarea unor politici de resurse umane coerente, pragmatice, care susțin strategia de business și încurajează dezvoltarea profesională a celor peste 4.000 de angajați.
Certificarea acordată de autoritatea globală Top Employers Institute are la bază evaluarea a 20 de domenii, printre care strategia de resurse umane, mediul de lucru, recrutarea, învățarea, diversitatea și incluziunea, bunăstarea. METRO România a obținut punctaj maxim pentru Strategia de business, Leadership și Etică și Integritate. Condițiile de muncă și atragerea de noi talente sunt domeniile cu cea mai semnificativă evoluție față de 2024. Compania se diferențiază de cei 42 de competitori certificați în România de aceeași autoritate prin leadership, servicii HR digitale pentru angajați și procesul de management al carierei.
„Prezența constantă în topul celor mai buni angajatori din România și din Europa este, fără îndoială, meritul angajaților METRO. Fiecare membru al echipei contribuie la îmbunătățirea mediului de lucru și este remarcabil faptul că avem oameni valoroși, capabili să înțeleagă contextul în care operăm și să se implice ca să genereze rezultate mai bune an de an. Certificarea confirmă și succesul campaniei de employer branding Shape the M, lansată ca să ducă la un alt nivel politicile noastre din domeniul resurselor umane și să-i sprijine pe angajați în procesul de învățare continuă, ca premisă fundamentală pentru evoluția companiei”, spune Rodica Rapcea, Director People & Culture.
- Tendințe în freelancing, în 2025
- Pehart Grup investește în formarea viitorilor specialiști ai industriei hârtiei, prin parteneriate strategice cu școlile profesionale
- Mai puțin de jumătate dintre angajați se așteaptă la o primă de Paști
Anul trecut au fost promovați peste 180 de angajați, iar 22 de tineri au beneficiat de programe de internship plătite în companie – o confirmare a preocupării METRO de a-și consolida echipa și de a integra tinere talente.
METRO oferă pachete salariale care includ numeroase beneficii, de la tichete de masă și bonusuri de vacanță la vouchere de fidelitate ce premiază vechimea în companie, asigurări medicale, abonamente sportive la prețuri preferențiale, zile libere pentru evenimente speciale, consiliere psihologică și financiară prin Programul de Asistență pentru Angajați. O preocupare fundamentală este dezvoltarea profesională a tuturor angajaților cu ajutorul programelor de învățare și dezvoltare. Platforma internă MPower oferă acces la resurse variate pentru învățare (cursuri online și materiale informative) și facilitează evaluarea performanței și a potențialului de dezvoltare și stabilirea unor planuri de dezvoltare personalizate.

Top Employers Institute este lider global în materie de strategii de resurse umane. Prin programul de certificare și cunoștințele bazate pe date, ghidează și sprijină organizațiile în implementarea de practici transformaționale, contribuie la performanța în business și ajută angajatorii să atragă, să angajeze și să păstreze talente. În 2025, a certificat peste 2.400 de organizații, cu peste 13 milioane de angajați, în 125 de țări/ regiuni.
DESPRE METRO
Este lider internațional în comerțul cu ridicata de produse alimentare și nealimentare, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și firmelor de catering (HoReCa) și ale comercianților independenți (Traders). La nivel global, deservește circa 15 milioane de clienți care pot cumpăra produsele din unul dintre magazinele mari din zona lor sau prin livrare la locație (Food Service Distribution, FSD). Operează în peste 30 de țări și are peste 85.000 de angajați la nivel mondial. În paralel, METRO MARKETS se dezvoltă ca un marketplace internațional pentru clienții profesioniști, care crește și se extinde continuu din 2019.