Minio Studio și BAT România au obținut patru premii la Employer Branding Awards

La prima ediție Employer Branding Awards, de la finalul lunii septembrie, agenția de creație strategică Minio Studio și BAT România au primit patru premii pentru campaniile derulate în acest an.

Employer Branding Awards a fost lansat anul acesta la a noua ediție a celui mai important eveniment despre brandul de angajator din România, Employer Branding Conference. Employer Branding Awards își propune să ofere recunoaștere proiectelor, campaniilor și persoanelor care au susținut dezvoltarea brandului de angajator în companiile cu activitate pe piață locală și să răsplătească eforturile depuse de ele ca să îmbunătățească experiența angajaților și să crească satisfacția la locul de muncă pentru salariați.

Premiile obținute de Minio Studio și BAT România vin ca o continuare firească a unei colaborări între cei doi parteneri de peste patru ani și vizează campaniile BAT Global Graduate și BAT Internship Finance. BAT Global Graduate a obținut premiul 2 la categoria Best Use of Social Media in an Employer Branding Campaign și premiul 3 la Best Employer Branding Campaign Targeting Gen Z. BAT Internship Finance a fost recompensat cu premiul 2 la Best Employer Branding Campaign Targeting Gen Z și premiul 3 la Best Use of Employee Generated Content in an Employer Branding Campaign.

“BAT a desfășurat continuu programe destinate celor aflați la început de carieră și care își doresc să avanseze rapid într-un mediu de lucru brazat pe diversitate, colaborare, spirit de echipă și efortul de a deveni mai buni în fiecare zi. Premiile ne confirmă încă o dată că ceea ce facem e bine, la fel cum o face și desemnarea recentă a BAT drept cel mai apreciat angajator din segmentul local FMCG, conform studiului Randstad Employer Brand 2022. Un motiv de mândrie pentru noi este faptul că circa 50 la sută dintre colegii noștri lucrează în companie de cel puțin zece ani și aproape 80 au fost angajați în urmă cu 25 de ani și continuă să lucreze într-una dintre entitățile noastre din România”, spune Diana Diaconu, Senior HR Business Partner, BAT România.

La Employer Branding Conference, Ioana Mucenic, CEO Minio, Crina Ardeleanu, Employer Branding Manager, și Ana-Maria Vasile, Talent Executive la BAT România, au susținut o prezentare despre recrutarea angajaților din generația Z, cum reacționează ei la anunțurile de recrutare și ce le atrage atenția într-o campanie. La baza prezentării a stat un studiu realizat exclusiv pentru acest eveniment, folosind eye-tracking și facial decoding, tehnologii de care Minio Studio dispune în propriul laborator. Studiul, care arată felul în care tinerii din GenZ (18-25) se uită la anunțurile de angajare, ce impact emoțional au ele și care sunt punctele de interes, poate fi găsit aici.

Ioana Mucenic, CEO Minio, Crina Ardeleanu, Employer Branding Manager, și Ana-Maria Vasile, Talent Executive la BAT România, au susținut o prezentare despre recrutarea angajaților din generația Z.

Despre proiectele câștigătoare

Global Graduate – Accelerator de Carieră

BAT derulează anual programul de recrutare Global Graduate. Procesul de evaluare și recrutare include etape adaptate nevoilor specifice ale business-ului și oferă candidaților o privire asupra unei posibile cariere în companie.

Deoarece există zeci de programe pentru cei aflați la începutul carierei, derulate de toți marii angajatori, BAT România și-a propus să-și diferențieze prezentarea ofertei profesionale, iar soluția dezvoltată alături de Minio a fost traducerea în beneficii clare și simple a ce înseamnă programul Global Graduate, cu Social Media ca suport strategic în promovarea mesajului.

Succesul a venit din modul în care obiectivul programului a fost tradus pentru publicul local: un accelerator de carieră ce îți oferă șansa de a deveni manager în 18 luni, plătit din prima zi, învățând zi de zi. Conținutul creativ a combinat utilul cu un sentiment de mândrie, a stârnit interesul tinerilor și a stimulat participarea, datorită abordărilor creative și strategice din Social Media. Campania a urmărit și viziunea BAT de a deveni un partener de învățare, un susținător al tinerilor aflați la începutul carierei lor.

BAT Internship Finance

La BAT, posturile de internship sunt importante, deoarece oferă o bază pentru posturile de juniori, iar tinerii GenZ doresc un proces simplu și multă autenticitate în comunicare, vor să știe ce se întâmplă cu adevărat în companie și detectează imediat limbajul impersonal. Compania și-a propus să le arate cum este viața de intern la BAT prin intermediul unei persoane ca ei, Raluca, care a trecut prin același proces și care poate spune povestea în mod natural, evitând sentimentul de stânjeneală al personajului pus în fața camerei de filmat pentru replici regizate.

Campania include opt videoclipuri inedite, cu bloopers din partea personajului principal, care oferea testimonialele despre jobul la BAT. Fiecare videoclip a început și s-a încheiat cu aceste bloopers ale Ralucăi, despre teme relevante pentru viitorul candidat: ce presupune programul, dacă este plătit, cum funcționează, cum decurge procesul de recrutare, care este sistemul de suport în companie și cum sunt colegii.

DESPRE MINIO STUDIO

Este o agenție de creație strategică. Lansată în 2016 de Ioana Mucenic și Paul Cotor, are o echipă de 20 de profesioniști, completată de un amplu ecosistem de colaboratori cu expertiză specifică. În 2020, a fost cea mai premiată agenție locală independentă. În doar trei ani, a acumulat peste 20 de premii și alte 24 de nominalizări în festivaluri de comunicare. Este singura agenție din regiune care are propriu laborator de analize biometrice integrate, ceea ce-i permite să-și evalueze creația din perspectiva consumatorilor.

DESPRE BAT ÎN ROMÂNIA

BAT este prezentă pe piața din România de 25 ani. Impactul său în economia României, în această perioadă, este de 125 de miliarde de euro. În 2021, este cel mai mare contribuabil la bugetul de stat, pentru al doilea an consecutiv. A plătit aproape 11 miliarde de lei la bugetul de stat, anul trecut.

Este activă în România prin fabrica de la Ploiești, a doua cea mai mare fabrică a grupului din Europa, compania de distribuție BAT Trading și centrul de servicii integrate din București – Global Business Services. Este un angajator strategic în România – a creat aproape 3.000 de locuri de muncă în cele trei companii de aici și generează alte 30.000 indirect, prin lanțul de distribuție și aprovizionare. Numărul său de angajați a crescut constant, în medie cu circa zece la sută în fiecare dintre cei 25 de ani de prezență în România. Aproape jumătate dintre angajații BAT s-au alăturat companiei în urmă cu zece ani sau mai mult. BAT are peste 52.000 de angajați și operează în peste 175 de țări.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share