Miruna Macsoda este noul Client Service Director al agenției Rusu+Borțun

Din această lună, departamentul de Client Service al Rusu+Borțun este condus de Miruna Macsoda, care s-a alăturat agenției în primul trimestru al anului, inițial în poziția de Account Director și Strategic Planner.

Implicarea Mirunei Macsoda este una cu miză importantă în agenție, dincolo de rolul de coordonare a departamentului de Client Service – componenta de strategie va fi integrată în toate proiectele încă din primul moment, pentru ca fiecare brief de proiect stabilit sau proactiv să beneficieze de expertiza ei. “Nevoie de oameni capabili, perseverenți și cu zvâcul potrivit există mereu, însă nu întotdeauna suntem în poziția să-i recunoaștem în momentul potrivit și să-i integrăm într-un sistem care e deja up& running. Întâlnirea cu Miruna a venit în momentul potrivit, acest lucru a fost vizibil încă din primele zile de colaborare și a fost dovedit încontinuu din acel punct încoace, prin rezultate de creștere a competenței și coeziunii echipei de CS, prin proiecte noi și clienți câștigați, și printr-un sentiment de bine cu care este înconjurat totul. Rolul Mirunei se completează de minune cu cel al lui Bob. Ei vin să consolideze și să ducă mai departe efortul și rezultatele agenției din ultimii ani. Formula în care activăm este foarte puternică și mă bucur că suntem așa norocoși”, declară Adriana Lungu, director executiv Rusu+Borțun.

Miruna are background de marketing într-un business de consultanță și în agențiile Mercury360, FCB Bucharest și DDB Bucharest, unde a avut responsabilități de client service și strategic planning. A coordonat proiecte naționale și regionale pentru clienți din diferite industrii, a câștigat volume noi de business, de la clienți deja contractați, clienți noi sau premii pentru campaniile realizate, dar a și construit echipe în cadrul acestui proces. “Lucrurile s-au întâmplat natural de când am venit aici și simt că am găsit un loc care mi se potrivește. Mă simt norocoasă că am ocazia să lucrez numai cu oameni deștepți și că am partener de echipă un director de creație talentat, cu care sunt pe aceeași lungime de undă. Rusu+Borțun e o agenție specială și la fel sunt și clienții ei. Așa că mi-am propus să-mi păstrez zvâcul cât mai mult timp de acum înainte, ca să ajut ca lucrurile să fie într-o evoluție continuă și sănătoasă. Avem deja cinci clienți noi, majoritatea multi-brand, de când lucrăm împreună, așa că începutul este foarte bun”, spune Miruna Macsoda.

Rusu+Borțun este prezentă pe piață din 2008 și are printre clienți NEPI, Patru Mâini, Caroli Foods, Alexandrion, Europa FM, Virgin Radio Romania, Equatorial, Deutsche Bank, The Coffee Shop, Raiffeisen Bank, Sports Hub, Synevo, Țiriac Energy, BCR, Alexander Hughes, Oro Toro, Cărturești, Vitas, Apollo111, Bucharest English Theater, Inventure, Florăria Iris.

Articolul anterior

Producătorii de medicamente: Dubla impunere fiscală "îngroapă" medicamentele fabricate în România

Articolul următor

ABSL lansează programul de master pentru viitorii specialiști din industria serviciilor pentru afaceri

Articole din aceeași categorie
Total
1
Share