NN are un nou Chief Marketing Officer

De luna aceasta, Gabriela Lupaș-Țicu preia funcția de Chief Marketing Officer la NN România.

Noul Chief Marketing Officer al NN a absolvit facultatea de Relaţii Economice Internaţionale și are experiență în dezvoltarea de produse şi branduri, consolidată în companii din domeniul bunurilor de larg consum.

Din 1998, timp de 17 ani, Gabriela Lupaș-Țicu a avut diverse roluri de conducere la nivel regional, în ariile de marketing şi comerciale ale Gillette şi Procter & Gamble, Divizia Balcani şi Europa de Sud-Est. Din 2015, în rolul de Cluster Consumer Excellence Director al Molson Coors România și Bulgaria, a fost responsabilă cu schimbarea strategiei şi accelerarea ritmului de creştere a brandurilor din portofoliu, ca şi de dezvoltarea talentelor.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

“Mă alătur industriei financiare şi unei companii lider pe segmentul său de activitate cu convingerea că principala calitate a unui om de marketing este capacitatea sa de a se reinventa constant. În această nouă etapă a carierei mele, mă bucur să pot contribui la promovarea brandului NN şi a valorilor asociate lui, cu miza principală ca acestea să rezoneze cu publicul căruia ne adresăm, indiferent de generație”, declară Gabriela Lupaș-Țicu.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share