Nomade Communication are un nou Managing Partner

De luna aceasta, Mihaela Cocîrță a devenit Managing Partner pentru agenția de Comunicare și PR Nomade Communication, și a preluat Divizia de Creație.

Schimbarea are loc la trei ani după venirea sa în agenție. Inițial, Mihaela Cocîrță a ocupat poziția de PR Manager. În această perioadă, a coordonat proiectele naționale și internaționale ale agenției și a implementat concepte și strategii creative pentru clienți.

Mihaela se alătură la conducere Adrianei Cocîrță, Owner Nomade Communication și coordonator al Diviziei de Comunicare Strategică, care a fondat agenția în urmă cu patru ani, ca urmare a activității profesionale desfășurate în calitate de specialist în PR pentru mai multe companii. Numirea a venit în contextul dezvoltării companiei din ultima perioadă și formării a două divizii: cea de creație și cea de strategie. “Divizia de Creație înglobează toate serviciile pe care le oferim, iar această abordare structurată ne permite să oferim soluțiile integrate de care clienții noștri au nevoie”, arată Adriana Cocîrță.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

În noul său rol, Mihaela Cocîrță este responsabilă de consolidarea și implementarea campaniilor creative de comunicare, PR și social media oferite clienților. Ea coordonează și echipa creativă, alături de care consolidează punți de comunicare între branduri și comunitățile lor. “Cred în puterea creativității și a curajului în dialogul onest și mă bucur că am oportunitatea de a focaliza aceste valori în comunicarea pentru brandurile pe care le reprezentăm. Decizia pe care am luat-o împreună a venit natural în urma debriefing-urilor și meeting-urilor cu clienții, întrucât am identificat șansa de a implementa concepte complexe în noua formulă”, spune Mihaela Cocîrță. 

Hotărârea de a construi cele două divizii se datorează dorinței de a oferi rezultate măsurabile clienților și de a maximiza impactul comunicării prin strategii inovative, ce vin în completarea strategiei de business a clienților.

Articolul anterior

Amber Academy formează viitoarele generații de dezvoltatori de jocuri video din România

Articolul următor

Techsylvania transformă Clujul în capitala europeană a tehnologiei

Articole din aceeași categorie
Total
1
Share