O nouă facilitate pentru utilizatorii de carduri de beneficii Up România: plata direct din aplicație

Utilizatorii de carduri Up România – Up Dejun, Up Cadou, Up Cultură și Up Vacanță – care folosesc sistemul de operare Android vor avea posibilitatea plăților direct cu telefonul mobil, dacă acesta are opțiunile de NFC și autentificare prin amprentă sau recunoaștere facială.

Această soluție proprie de plată este în fază finală de testare și va fi în curând disponibilă spre utilizare. Ea vine ca o continuare a efortului de digitalizare demarat în ultimii cinci ani, care a adus pentru companiile client și beneficiarii soluțiilor Up România una dintre cele mai bine cotate aplicații de finance din România, cu un rating de 4.7/5.

Disponibilă în Google Play, App Store și App Gallery Huawei, Up Mobil permite vizualizarea PIN-ului direct în aplicație, oferă acces la oferte și discount-uri disponibile de la partenerii Up România, la categorii de produse și servicii precum sejururi turistice, meniuri la restaurant, articole pentru casă, cărți, cosmetice, bijuterii. Compania a activat și serviciul Apple Pay, care permite înrolarea tuturor cardurilor Up România în wallet, ceea ce face posibile plățile cu telefonul pentru toți beneficiarii de carduri Up, fără a mai scoate din portofel cardul de beneficii.

Credem că te-ar interesa și: Spune-mi ce ai făcut de COVID-19, ca să-ți spun ce fel de angajator ești

Achizițiile de produse și servicii online cu ajutorul cardurilor Up România sunt printre nevoile cele mai mari identificate de beneficiarii Up România. Ei își doresc cel mai mult posibilitatea de a comanda și achita online produse de fashion, alimentare, IT&C, bricolaj, servicii turistice. De aceea, Up România dezvoltă permanent parteneriate cu platforme de comenzi și plăți online, livrări de mâncare și servicii turistice.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Un studiu derulat de Up România în rândul utilizatorilor relevă un interes crescut pentru tranzacțiile online. De la declanșarea pandemiei, ei au achiziționat online cu 29 la sută mai multe alimente, cu 25 la sută mai multe articole de  îmbrăcăminte și bricolaj, cu 20 la sută mai multe produse din categoriile IT, medicamente și produse dezinfectante, și cu 17 la sută mai multe cosmetice.

55 la sută dintre utilizatorii Up România au făcut plăți online în ultimele șase luni între 5-10 ori și peste zece ori. Deși plățile cash sunt în continuare numeroase (60 la sută) în rândul lor, plățile cu cardul bancar și cardurile de beneficii au depășit plata cash (80 la sută, respectiv 67 la sută).

Cardurile de masă rămân cele mai dorite beneficii de utilizatorii Up România, însă ei își doresc tot mai mult beneficii pentru timpul lor liber, cum sunt cardurile culturale și cele de vacanță. Dezvoltarea de noi funcții pentru cardurile actuale și aplicație sunt printre așteptările angajaților care se bucură de beneficiile extrasalariale Up România.

Up România face parte din Grupul Up și deservește peste 20.000 de clienți și 750.000 de beneficiari. Cu o prezenţă de 18 ani în România, oferă instrumente de motivare și soluții financiare avantajoase pentru performanța business-ului companiilor.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share