Divizia de marketing externalizat a agenției The Public Advisors, la un an de activitate: expertiză în FMCG, real estate, automotive și sectorul nonguvernamental

Agenția de relații publice și comunicare The Public Advisors și-a extins anul trecut portofoliul cu o divizie integrată de marketing, care completează aria de servicii oferite clienților.

În primul an de activitate, The Public Advisors a gestionat campanii de marketing externalizat pentru clienți din FMCG, real estate, automotive și sectorul nonguvernamental. Clienții pot beneficia de consultanță integrată de Marketing și PR, cu un singur punct de contact, și beneficiază de expertiza garantată a consultanților, implementare 360° și posibilitatea relocării temporare in-house a unui expert.

“Completarea cu această nouă componentă de marketing externalizat a venit ca un pas firesc în dezvoltarea noastră, dar și ca o confirmare a trendului spre care se îndreaptă industria comunicării, în ansamblu. După mai multe solicitări din partea clienților de a implementa și proiecte de marketing, am simțit că este o nevoie pe piață să oferim companiilor și această opțiune. Atât sectorul de marketing, cât și cel de comunicare, și-au extins sfera de acoperire și se adresează de multe ori aceluiași public, din ce în ce mai numeros. Juxtapunerea acestor domenii reprezintă un aspect prin care comunicarea se poate adapta și poate răspunde la nevoile actuale ale mediului de business”, spune Simona Dan, Managing Partner, The Public Advisors.

Credem că te-ar interesa și: Spune-mi ce ai făcut de COVID-19, ca să-ți spun ce fel de angajator ești

Prin divizia de marketing externalizat, The Public Advisors deservește atât clienți aflați deja în portofoliu, dar și clienți noi, exclusiv pentru astfel de activități. Cele mai accesate servicii sunt cercetare și analiză, crearea și coordonarea strategiei de brand, implementarea acesteia pe mediile offline și online.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

“Coordonarea dintre PR și Marketing oferă oricărui business o mai mare siguranță și un control mai bun în ceea ce privește diseminarea mesajelor. Aceste două domenii au fost dintotdeauna interconectate, însă în ultimii ani am simțit în rândul companiilor o și mai mare nevoie de a le îngloba. Chiar și la nivel internațional, majoritatea specialiștilor în comunicare consideră că relația dintre PR și Marketing va deveni mult mai firească și va contribui definitoriu la eficientizarea comunicării. După o perioadă provocatoare pentru bugetele de marketing, observăm o relansare a campaniilor, inclusiv în mediul offline. Cei 13 ani de experiență în comunicare, pe industrii diverse, ne oferă capacitatea de a ne adapta oricărui business și de a înțelege rapid nevoile clienților, astfel încât să devenim un partener de încredere pentru derularea întregului proces de marketing”, spune Raluca Mihălăchioiu, Managing Partner, The Public Advisors.

În SUA, aproape două treimi dintre companii deja externalizează constant toate sau o parte din activitățile lor de marketing către agenții. Majoritatea aleg contracte pe termen lung (53 la sută), iar restul optează pentru colaborări punctuale, pe anumite proiecte. Solicitările de expertiză externă pentru activitățile de marketing sunt adresate de companii indiferent de dimensiune sau industrie, inclusiv de antreprenori.

Deși se află la început de drum, marketingul pentru asociații și ONG-uri devine o expertiză tot mai relevantă. Acestea îi înțeleg contribuția în realizarea obiectivelor. La nivel european, 37 la sută dintre ONG-uri au întreprins și campanii de marketing. Dintre ele, 43 la sută au fost realizate printr-un departament de marketing, 37 la sută direct de management și 19 la sută au externalizat către alți profesioniști din afara asociației.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share