O parte din echipa Uber Eats, în frunte cu directorul de vânzări, se alătură platformei Tazz by eMAG

Tazz by eMAG cooptează o parte din echipa Uber Eats, cu scopul de a dezvolta rețeaua de restaurante locale partenere și piața din București.

“Vrem să dezvoltăm accelerat business-ul Tazz by eMAG, astfel că îi aducem alături de noi pe cei mai buni, care au expertiza și înțelegerea mediului volatil în care operăm, pentru a ne ajuta să atingem acest obiectiv. Cererea de înrolare pe platformă a restaurantelor din București este deja foarte mare”, declară Alin Șerban, CEO Tazz by eMAG.

Cătălin Gealapu (foto) vine la Tazz by eMAG după o experiență solidă în zona de livrare de mâncare. Este recunoscut pe piață pentru parteneriatele solide pe care le-a dezvoltat cu restaurantele locale. “Am primit cu mare bucurie propunerea Tazz by eMAG, un startup românesc cu evoluție rapidă, pe care îl urmăream și admiram deja pentru profesionalismul și dinamismul său”, spune Cătălin Gealapu.

Credem că te-ar interesa și: Cum am devenit “neangajabilă”

Până la finalul lunii iulie, Tazz by eMAG urmărește să mai atragă încă 300 de restaurante în București. În ultima lună, comenzile la Tazz by EMAG au fost de patru ori mai mari. Cea mai mare comandă a fost în valoare de 5.699 de lei. Compania a luat o serie de măsuri de siguranță pentru clienții, curierii și partenerii săi, și a implementat opțiuni de livrare ce limitează interacțiunea dintre clienții care comandă online și curierii care livrează produsele. Săptămâna trecută, Uber Eats și-a anunțat retragerea de pe mai multe piețe, inclusiv din România.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share