Cea mai mare companie integrată de energie din Europa de Sud-Est reînnoiește, pentru următorii trei ani, parteneriatul cu Academia Gheorghe Hagi (AGH).
Contribuția de 2,4 milioane de euro va fi folosită pentru selecționarea, pregătirea și promovarea a 400 de tineri jucători de fotbal, pentru dezvoltarea acestui sport în România. Academia va dezvolta și o serie de proiecte ce vizează aspecte de sustenabilitate: achiziționarea și montarea de panouri fotovoltaice, iluminarea cu becuri LED, plantarea de copaci în jurul bazei și studii și activități de reducere a emisiilor de carbon.
„Printre direcțiile cele mai importante prin care contribuim la dezvoltarea societății se numără educația. Susținem creșterea unei noi generații mai sănătoase, performante, și contribuim la promovarea unor valori esențiale, precum încrederea în sine, fair-play-ul, munca în echipă și îmbunătățirea continuă. Sunt valori pe care le împărtășim cu Academia Gheorghe Hagi, unde vedem şi un angajament sporit pentru sustenabilitate și dezvoltarea echipei feminine”, declară Christina Verchere, CEO OMV Petrom.
- Majoritatea profesioniștilor HR folosesc instrumente de inteligență artificială în munca lor. ChatGPT, cel mai folosit
- Două treimi dintre angajați traversează o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional. Cel mai mult îi afectează că nu câștigă suficient și instabilitatea politică
- Microsoft, Google, Continental, Oracle și Bosch, cei mai doriți angajatori în România, în 2025
„OMV Petrom a devenit un partener de cursă lungă, care a înțeles că performanța în sport se construiește în timp, cu răbdare, pasiune și resurse adecvate. Cu ajutorul companiei, putem să oferim în continuare copiilor cele mai bune facilități de performanță la una dintre cele mai importante Academii din Europa Centrală și de Est, destinată formării și pregătirii viitorilor fotbaliști de succes pe plan internațional”, spune Gheorghe Hagi, fondator AGH.
Academia va asigura accesul la șapte terenuri de antrenament și un teren pentru jocurile oficiale și va continua dezvoltarea bazei sportive prin construirea unui nou teren de antrenament cu baloane încălzite, pentru efectuarea antrenamentelor pe timpul iernii.
Academia a fost înființată în 2009, este cea mai importantă sursă de tineri jucători de valoare din România și pune la dispoziție facilități care să creeze contextul ideal pentru pregătirea copiilor și a juniorilor pentru performanță la cel mai înalt nivel. Se adresează copiilor de la vârsta de 7-9 ani, selecționați la nivel național și instruiți folosind cele mai bune practici internaționale în ceea ce privește motivația, alimentația, condițiile de antrenament. AGH a fost declarată cea mai bună academie de fotbal din România de Federația Română de Fotbal.
OMV Petrom este sponsorul principal al Academiei din 2020. A susținut creșterea numărului de copii legitimați la circa 300, de la circa 120, înființarea echipelor pentru fotbalul feminin, achiziția echipamentelor sportive și medicale și construirea un nou teren sintetic de antrenament.