În perioada imediat următoare, platforma digitală globală pentru comerțul online și membră a Packeta Group își propune să ocupe mai mult de 45 de posturi vacante în departamentele Vânzări, Operațional-depozite (București și Oradea) și Customer suport.
Posturile sunt disponibile în București și în Oradea și sunt esențiale pentru eficientizarea proceselor operaționale și îmbunătățirea experienței clienților. Extinderea echipei vine ca răspuns la creșterea semnificativă a numărului de clienți parteneri și a volumelor de colete procesate, dar și la dezvoltarea accelerată a comerțului Cross Border.
Packeta România își extinde constant rețeaua de magazine online și selleri parteneri. A ajuns la peste 1.800, iar aproape un sfert dintre ei livrează produse în afara României – un volum dublu față de anul anterior. Această creștere evidențiază interesul tot mai mare al magazinelor online românești pentru piețele internaționale și diversificarea surselor de venit.
- Influencerii JYSK: Marius, Alexandra și Tomas, „vocile” colegilor care dau viață poveștii JYSK
- Bosch a investit 50 de milioane de euro în activitățile din România, în 2024. Compania a încheiat anul trecut cu 10.320 de angajați
- Concediul de maternitate: „vacanța” all inclusive, dar fără somn și room service
„Extinderea rețelei de parteneri ne-a întărit poziția pe piața logistică internațională. Acest lucru implică necesitatea extinderii echipei pentru a garanta servicii de calitate și pentru a răspunde prompt cerințelor în creștere ale clienților noștri. Deschiderea celor peste 45 de posturi vacante este o măsură strategică menită să susțină dezvoltarea companiei. Suntem într-o perioadă de expansiune și avem nevoie de profesioniști care să se alăture echipei noastre, iar un prim pas este trimiterea CV-urilor pe adresa de email cariere@packeta.ro. Oferim oportunități de carieră într-un mediu dinamic și provocator, iar angajații noștri pot contribui direct la succesul companiei și al partenerilor noștri”, spune Cristina Grosu, Head of Human Resources Department Packeta România.

Pe lângă răspunsul la creșterea generală a volumului de colete, apariția noilor posturi face parte din pregătirile pentru cel mai intens sezon de shopping din an. Lunile noiembrie și decembrie reprezintă perioade cruciale în industria de logistică, marcate de campanii de vânzări ample, ca Black Friday și Crăciun. Această perioadă aduce un flux considerabil de colete, iar extinderea echipei este esențială pentru a asigura o gestionare eficientă și rapidă a comenzilor și pentru a menține calitatea serviciilor oferite.
„Planurile Packeta România vizează închiderea anului cu peste 200 de angajați și subcontractori. Această creștere semnificativă a echipei reflectă angajamentul nostru de a susține dezvoltarea continuă a companiei și de a asigura un serviciu de calitate superioară pentru clienții și partenerii noștri. Extinderea echipei nu doar că ne va permite să răspundem mai eficient cerințelor pieței, ci și să ne pregătim pentru volumele de activitate anticipate în viitorul apropiat”, arată Cristina Grosu.
DESPRE PACKETA ROMÂNIA
Este o platformă digitală globală pentru comerțul online, membră a Packeta Group, prezentă pe piața din România din 2017. Are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri și magazine online prin multiple servicii de livrare, fără să le impună clienților finali locul și ora ridicării produselor. Acest lucru este posibil datorită unei rețele extinse de peste 144.000 de puncte pick-up partenere în Europa și peste 6.900 de lockere Z-BOX.
În 2023, Packeta Group a transportat aproape 106 milioane de colete și colaborează cu peste 49.000 de magazine online și selleri, iar aplicația mobilă Packeta a fost descărcată de peste opt milioane de utilizatori. Magazinele online își pot expedia coletele nu doar la nivel național, ci și la nivel internațional, în cele 27 de țări din UE, plus Marea Britanie, SUA, Elveția, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Israel și Turcia.