Parteneriat MyBenefits-Sodexo BRS: milioane de angajaţi îşi pot selecta online beneficiile extrasalariale din peste 28.000 de produse şi servicii

Foto: Ivan Samkov

Peste 28.000 de beneficii extrasalariale integrate în scheme personalizate este ceea ce oferă parteneriatul dintre startup-ul MyBenefits, platforma de loializare și beneficii pentru angajați, și Sodexo Benefits & Rewards Services (BRS), liderul local al pieţei de beneficii extrasalariale, pentru angajatorii şi angajații din România. Angajaţii își pot selecta beneficiile singuri, online, în funcţie de bugetul alocat de angajator, și le pot schimba lunar.

Cele două companii și-au propus să devină principalul furnizor de beneficii extrasalariale flexibile din România şi să aducă o experienţă îmbunătăţită consumatorului final şi angajatorului.

MyBenefits este o platformă digitală prin care angajatorul oferă angajaţilor libertatea de a alege beneficiile potrivite nevoilor lor. Oferă produse și servicii precum beneficiile Sodexo (carduri de masă, cadou, turist şi culturale), asigurări medicale, abonamente la clinici medicale, pensii private, programe de dezvoltare personală și traininguri, servicii de wellbeing. Printre furnizori se numără Regina Maria, MG Dental, MedLife, Mind Architect, Allianz Țiriac, eMAG sau Decathlon. Oferta este dinamică, iar constant sunt adăugaţi noi furnizori de servicii și produse.

“Ne-am propus să aliniem interesele angajatorilor cu cele ale angajaților în ceea ce privește conceptul de flexibilitate asupra beneficiilor oferite. Prin intermediul tehnologiei ce stă la baza platformei digitale pe care o vom oferi clienților, transferăm decizia de la angajator la angajat și păstrăm strategia de motivare a fiecărei companii ca element esențial în set-up-ul platformei.

După ce am încheiat un parteneriat strategic cu un startup din Marea Britanie, pentru a aduce pe piața din România un instrument bazat pe tehnologie, date și neuroștiință, pentru măsurarea fericirii și implicării angajaților, inovăm relația angajat-angajator și cu ajutorul unui startup românesc. Ne propunem să dezvoltăm parteneriate centrate pe nevoile actuale, care au la bază inovație și tehnologie, astfel încât să ducem la nivelul următor starea de bine a angajaților și succesul companiilor”, spune Manuel Fernandez Amezaga, CEO Sodexo Benefits & Rewards Romania & Bulgaria.

“Acest parteneriat este cel mai important de până acum și validează valoarea și relevanța muncii pe care am depus-o în ultimii ani în dezvoltarea platformei. Alături de Sodexo BRS, vom schimba experiența în relația cu angajatorul pentru mulți salariați. Am început dezvoltarea platformei în 2016, împreună cu Cristian Teodorescu, ca platformă de loializare și incentivare a clienților, iar din 2019 am pivotat și către zona de beneficii pentru angajați, fiindcă am realizat că putem transfera know-how-ul acumulat și spre companiile care folosesc beneficiile salariale pentru a-și păstra angajații loiali sau pentru a atrage talente noi.

După multe discuții cu departamentele HR din companii, am înțeles mai bine că nu e vorba doar despre salariu când alegi să stai la un job și că loializarea are o componentă majoră de atașament. Acest beneficiu trebuie să-l oferim noi clienților. Ultimii trei ani au fost despre dezvoltarea zonei de produs și experiența utilizatorului în platformă”, afirmă Andrei Dumitrel, co-fondator MyBenefits.

Beneficiile listate pot fi adaptate și alese împreună cu echipa de HR a companiei, în funcție de profilul angajaților și de cultura sa organizațională. Pachetele de beneficii au fost gândite astfel încât să satisfacă nevoile tuturor tipurilor de angajați, indiferent de vârstă sau experiență, și să crească gradul de loialitate față de angajator. Interfaţa platformei este intuitivă, iar înrolarea tuturor echipelor în platformă se poate face în 20 de minute.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share