Parteneriat strategic: Carrefour mizează pe Meta pentru a-și conecta cei 320.000 de angajați din România și din alte opt țări

Carrefour a semnat un parteneriat strategic cu Meta, compania-mamă Facebook, care se va derula în cele nouă țări în care este prezent grupul: Franța, Italia, Spania, România, Polonia, Belgia, Taiwan, Argentina și Brazilia.

Parteneriatul va “atinge” mai multe zone de interes pentru Carrefour, de la comunicarea internă și experiențele angajaților, până la relațiile cu clienții, publicitatea online și digitalizarea materialelor promoționale, comunicarea locală sau comerțul prin rețelele de socializare. Parteneriatul va include mai multe platforme și servicii oferite de Meta, precum Instagram, WhatsApp, Messenger și Workplace.

Carrefour face un pas important în strategia de comunicare internă și va implementa Workplace, instrumentul de comunicare de tip business dezvoltat de Meta, pentru cei 320.000 de angajați ai retailerului.

Compania intenționează să implementeze Workplace progresiv în companie și în filialele sale integrate. Scopul este acela de a permite angajaților să creeze comunități, folosindu-se de caracteristicile familiare ale rețelelor sociale în viața lor profesională de zi cu zi, pentru a facilita și pentru a îmbunătăți comunicarea dintre ei, indiferent de poziția în Grupul Carrefour, de departamentul din care fac parte sau de filiala de care aparțin.

Prin eliminarea fragmentării și conectarea tuturor echipelor, Workplace le va oferi angajaților oportunitatea de a avea interacțiuni directe, pentru a reuși să petreacă mai mult timp în teren și să răspundă nevoilor clienților. Nu în ultimul rând, Carrefour va explora alături de Meta potențialul realitatății virtuale pentru instruirea și pregătirea angajaților.

Cu o rețea multi-format de circa 13.000 de magazine în peste 30 de țări, Grupul Carrefour este unul dintre cei mai importanți comercianți cu amănuntul de produse alimentare din lume. În 2020, a înregistrat vânzări brute de 78,6 miliarde de euro.

Articolul anterior

CEO-ul BNP Paribas Personal Finance România, pe lista "femeilor excepționale", aflate în posturi de management în Europa

Articolul următor

"Statul la orizontală", mișcarea "Made in China", care câștigă tot mai mult teren în rândul tinerilor

Articole din aceeași categorie
Total
1
Share