Unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi a numit-o pe Alexandra Rîștariu în funcția de Organized Trade Director.
Cu o carieră de peste 15 ani în industria bunurilor de larg consum (FMCG), Alexandra Rîștariu a gestionat funcții și proiecte în mai multe regiuni. Înainte să se alăture echipei PepsiCo, a fost director de marketing pentru produsele de panificație SCE la Mondelez International.
În noul său rol, de director al Organized Trade, va prelua conducerea și gestionarea canalelor Organized Trade, Discounters și eComm și va avea ca obiectiv sprijinirea echipei ca să livreze experiențe excelente în magazine și să negocieze cu partenerii locali, regionali și internaționali pentru atingerea obiectivelor strategice ale companiei. Va raporta către Radu Berevoescu, General Manager și Senior Commercial Director East Balkans.
- Cum a murit managementul resurselor umane
- Adina, “internul” de la Iași care testează aplicațiile Poștei Române
- Cum pot reduce companiile fluctuația de personal? Factori-cheie pentru retenția angajaților
Produsele PepsiCo ajung la consumatori din peste 200 de țări și teritorii, de un miliard de ori pe zi. În 2023, PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 91 de miliarde dolari, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi ce include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream.