Cel mai mare showroom și magazin online de piatră naturală a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 24 milioane lei (circa 5,3 milioane de euro) şi începe noul an cu planuri de dezvoltare a business-ului și consolidare a reputației de brand.
Facelift-ul showroom-ului interior, lansarea unei campanii integrate de recrutare online și proiectele speciale dedicate Arhikit-ului sunt principalele obiective anunțate la început de an. „Ambiția noastră în 2018 este să ne folosim de maturitatea la care am adus brandul PIATRAONLINE, pentru a crește sau pentru a ne proteja de schimbările bruște ce vor apărea. Continuăm să ne facem planuri de dezvoltare, construim campanii care să capitalizeze realizările din anii precedenți, cu toate că ne confruntăm cu numeroase dificultăți din partea cadrului legislativ, iar discuțiile cu autoritățile nu par să clarifice lucrurile deocamdată”, afirmă Mariana Brădescu Constantinescu (foto), Managing Partner PIATRAONLINE.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
În aceasta lună, PIATRAONLINE continuă procesul de recrutare început în 2017 și pornește din nou în căutarea de noi colegi, prin intermediul unei campanii de recrutare ce se va desfășura exclusiv în mediul online. Posturile disponibile în acest moment pot fi găsite aici.
2018: Investiții în zona B2B și showroom modernizat
În 2018, focusul PIATRAONLINE vizează în principal investițiile din zona B2B, întrucât aceasta va reprezenta un domeniu cu potențial mare de creștere pentru business-ul de piatră naturală și va permite ascensiunea brandului către noi zone de dezvoltare. În ianuarie, showroom-ul intră în renovare, pentru a menține vie competiția dintre interior și exterior. Tendințele pentru 2018 aduc noutăți în zona de design și arhitectură – din acest motiv, conducerea companiei a decis să modernizeze showroom-ul, astfel încât vizitatorii să fie la curent cu cele mai noi trenduri din domeniu. Planurile pentru 2018 au în vedere și lansarea unei emisiuni online, cu invitați ce pot aduce un aport de informații și de cunoștințe din acest domeniu și domeniile conexe, precum design sau fashion.
Primul deceniu de activitate
2017 a fost un an aniversar pentru brandul PIATRAONLINE. Compania a sărbătorit primii zece ani pe piața de construcții și design. Lansarea Pavilionului Expozițional, expoziția sculptorului japonez Ito Hirotoshi, precum și campania de Black Friday, care a înregistrat vânzări de circa 500.000 de euro, sunt principalele proiecte prin care brandul a ieșit în evidență. Investițiile în achiziția unui nou spațiu de depozitare și logistică, care a dublat suprafața de depozitare, și lansarea celui mai mare Pavilion Expozițional exterior din România, au depășit 850.000 de euro. Pavilionul ocupă 800 mp, expune peste 300 de modele de piatră naturală şi este gândit ca o experiență completă, ce dezvăluie diferitele povești și personalități ale pietrei.
DESPRE PIATRAONLINE
Este primul magazin online din România, dedicat exclusiv pietrei naturale pentru amenajări interioare și exterioare. Compania Rock Star Construct, sub care operează brandul PIATRAONLINE, este în topul furnizorilor de piatră naturală din țară. Lansarea Pavilionului Expozițional, cel mai mare showroom exterior din România, renovarea showroom-ului interior, susținerea şi promovarea proiectelor culturale, sunt doar câteva dintre proiectele ce contribuie la apropierea brandului de consumatori. Piatra naturală disponibilă în magazinul online și în showroom provine din cele mai bune cariere din lume, precum Turcia, Egipt, India, China, Spania și Bulgaria.