BusinessMark invită specialiștii de resurse umane și Employer Branding la prima ediție a „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”, ce va avea loc la Cluj-Napoca.
În 2 noiembrie, la Grand Hotel Italia și online, specialiști HR de top vor discuta despre strategiile prin care o companie reușește să atragă candidații cei mai potriviți și despre elementele ce determină talentele să rămână loiale organizației.
La prima ediție Magnetico Cluj-Napoca vor fi prezenți specialiști români și internaționali, alături de care participanții vor încerca să înțeleagă ce nevoi au angajații de astăzi și cum s-au schimbat prioritățile lor post-pandemie, dar și ce primează pentru candidații care vor intra în curând pe piața muncii, când decid să aplice la un job.
- Cât de fericiți sunt angajații din România la locul de muncă? Pe o scară de la 1 la 10, „nota” lor ar fi 7. Doar 1 din 3 le-ar recomanda jobul lor și altora
- Analiză: 5 trenduri care vor defini industria de HR în 2025
- Programe de ucenicie plătite pentru tinerii sub 30 de ani. Companiile primesc de la stat 2.250 de lei pe lună pentru fiecare ucenic pe care îl angajează
Ei vor analiza aceste aspecte și din perspectiva companiilor, pentru a înțelege cum se poziționează la solicitările candidaților și ce soluții găsesc pentru a face față noilor provocări din recrutare, punând accent pe elemente-cheie precum „încredere”, „flexibilitate” și „transparență”, ca trăsături pentru atragerea de talente. Vor acorda o atenție sporită și importanței tehnologiei în creșterea brandului de angajator și impactului digitalizării asupra transformării departamentului de resurse umane.
Evenimentul va include sesiuni de prezentări și panelul How to Build a Magnetic Employer Brand, la care vor participa:
- SPECIAL GUEST: Patricia Ruiz Mena, Global Talent Management and Employee Experience Manager, Bunge
- SPECIAL GUEST: Victoria Bacon, Senior Global Talent & Culture Manager, SilverRail Technologies
- SPECIAL GUEST: Eva Baluchova, Employer Branding Strategist, Wearebridge.io | Peoplefinders
- Gina Cruceru, Group HR Director, Rompetrol – KMG International
- Flavia Bucerzan, Employer Branding Manager, Bosch Romania
- Daniel Adumitrachioaiei, Director Resurse Umane, TeraPlast Grup
- Gabriel Chirvase, Human Resources Manager, Cemacon
- Gyöngyi Hunyadi, HR Manager, VCST Automotive Production Alba Iulia
- Cezar Cârligeanu, Head of Sales, OLX România, Bulgaria și Portugalia
- Mihaela Șerban, Learning Designer, Evozon
- Luminița Popa, HR Manager, Plexus Oradea
- Beatrice Alexandrescu, director general, Fundația LEADERS
- Mirela Tănase, Senior Partner – Enterprise & Strategic Accounts, Exploratist
- Monica Petruț, Key Account Manager, UCMS by AROBS
- Delia Diaconu, VP of Global Talent Aquisition, Yopeso
Moderatorul evenimentului va fi Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.
Organizatorii pun la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Mai multe detalii despre agendă și tematică pot fi găsite aici sau la adresa office@business-mark.ro.
În această toamnă, proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ajunge și în Iași, Timișoara și București și vizează HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent Acquisition Managers, Employer Branding Managers, HR & PR Specialists, Recruitment Managers, Hiring Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders.
- Un proiect: BusinessMark
- Parteneri: Rompetrol – KMG International, OLX – Locuri de Muncă, SanoPass, UCMS by AROBS, Exploratist, 7card
- Eveniment susținut de: DWNT, Fundația Leaders, BEROCC
- Suport tehnic asigurat de: SCS – Schinkel Conferințe Soluții
- Parteneri media: AngajatorulMeu.ro, spotmedia.ro, IQads, SMARK, Portal HR, Arad24.net, Express de Banat, Social Media România, Revista de HR, Bănățeanul, Ziarul Clujean, Dezbizz, MATEK, Jurnalul de Afaceri, administrație.ro, Global Manager, EventsOnline.ro, Revista Piața, Transilvania Business, Top Business News, spațiulconstruit.ro, Digital Business, Ziarul 21, PRwave, Antreprenor în România, Club Economic, România Durabilă, Economistul, AllAboutJobs, Business Voice
DESPRE BUSINESSMARK
Din 2013, a organizat 259 evenimente “concept propriu”, 121 proiecte de event management, 69 de evenimente online. A avut alături 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România. Își dorește să-și pună amprenta în viețile profesionale ale participanților, să producă un impact concret, să creeze contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și pentru a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele “concept propriu”, organizează evenimente construite pentru partenerii săi – gândite împreună cu ei și adaptate obiectivelor lor. “Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste, care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului”, transmit reprezentanții BusinessMark.