Prima platformă românească de teste digitale standardizate pentru elevi caută finanțare pe SeedBlink

Runda de finanțare va fi de 270.000 de euro (compania acceptă supra-subscriere până la maximum 350.000 de euro), pentru care compania va ceda 9,09 la sută (până la maximum 11,48 la sută) din acțiuni. Evaluarea pre-investiție a Brio este de 2,7 milioane euro.  

„Prima sămânță Brioa apărut într-o convorbire ce nu prevestea nimic epocal, pe un aeroport din SUA, unde îl însoțeam pe mentorul meu, Thomas Oakland – părintele testării educaționale – într-un proiect internațional. L-am întrebat, mai mult retoric, cum aș putea să-mi ajut copiii să crească într-un sistem educațional neperformant. Tom mi-a spus <cu asta te ocupi, Dragoș, fă ceva pentru toți copiii din România, îți va fi mai ușor!>. Tom, care, din păcate, ne-a părăsit prea devreme, a fost nu numai co-fondator și primul business angel al Brio, ci și cel care a sădit în mintea mea această idee simplă, concretizată după cinci ani de muncă într-un produs digital ce oferă tuturor elevilor din România un sistem de testare educațională științific, independent și obiectiv și la cel mai înalt nivel al tehnicilor de psihologie educațională”, spune Dragoș Iliescu (foto), CEO, Chief Scientist și fondator Brio.

Credem că te-ar interesa și: Spune-mi ce ai făcut de COVID-19, ca să-ți spun ce fel de angajator ești

Brio este o soluție de tipSaaS (software as a service) de ultimă generație, pentru testare si evaluare școlară, avizată de Ministerul Educației și Cercetării. Este fundamentată pe analize științifice proprii și pe cele mai noi teorii din științele educației de la nivel internațional. Brio își propune să monitorizeze și să îmbunătățească performanțele școlare ale elevilor din clasele I-XII, dar și încrederea părinților și a profesorilor, și să genereze o îmbunătățire vizibilă a întregului sistem de educație.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Brio vizează implementarea în masă, la nivel național, și se bazează pe faptul că oferă un produs digital ușor de folosit, care a trecut deja testul utilizatorilor și a înregistrat o foarte bună rată de adoptare socială  în timpul lockdown-ului. În martie-august, 18.000 de elevi și-au testat cunoștințele prin peste 67.000 de teste, iar 260 de școli au ales Brio ca instrument de evaluare. Motorul de testare al Brio, creat de o echipă de experți internaționali în testare și psihometrie, face ca platforma să fie aplicabilă și pentru piețele internaționale, în special pentru marea piață regională a Comunității Europene.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share