Cu o experiență vastă locală și internațională, Raul Man devine noul Business Media Director al Publicis Groupe România.
Principalele sale responsabilități în grupul Publicis se vor concentra pe crearea de modele comerciale integrate și coerente, care să răspundă eficient nevoilor de business ale clienților Publicis Media.
Raul Man revine după nouă ani la Publicis Groupe România, locul unde și-a început cariera, ca Account Director al agenției de media Starcom, acum 16 ani. Pasionat de industria de media și cu experiență în trading, a experimentat moduri de lucru diferite, în diverse țări – de la țările europene, SUA sau cele din America de Sud, China sau Africa de Sud.
Credem că te-ar interesa și: Spune-mi ce ai făcut de COVID-19, ca să-ți spun ce fel de angajator ești
„De abia aștept să conectez experiența acumulată <peste mări și țări> cu realitățile locale și, alături de echipa fenomenală pe care am fost încântat să o regăsesc, să-mi aduc contribuția la consolidarea celui mai mare grup de comunicare din România. Vom continua să ne concentrăm pe dezvoltarea celor mai bune și eficiente soluții de comunicare pentru clienții noștri, bazate pe insight-uri reale, generate de analize complexe de date”, spune Raul Man.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
„Raul ne-a fost coleg timp de șapte ani, într-o perioadă în care piața de media se afla în plină dezvoltare și formare. Se întoarce acasă cu o perspectivă globală, o înțelegere profundă a modului de funcționare a business-ului și o experiență complexă. Un mix perfect pentru noi”, declară Alexandra Dimitriu, Chief Media Officer, Publicis Groupe România.
Între 2012 și 2015, Raul Man a ocupat funcția de Regional Account Director la biroul Publicis Groupe din Varșovia, unde a coordonat activitatea GSK în Europa Centrală și de Est (CEE) și Mondelez în Europa, Orientul Mijlociu și Africa. Din 2016, a fost numit Business Director în echipa globală de trading și commercial, în biroul Publicis Groupe din Londra. Pe parcursul carierei sale, a gestionat proiecte pentru clienți din sectoare diferite, precum pharma, banking, auto sau FMCG.