Startarium, platforma lansată de Impact Hub Bucharest și ING, dă startul celei de-a doua etape a programului de creștere și reinventare a afacerilor românești, RE:BUILD.
A doua serie a programului oferă 50 de pachete subvenționate, în valoare de peste 150.000 de euro, și continuă seriile de consultanță și mentorat. Pachetele includ servicii și resurse pentru antreprenori, accelerate de Google.
Startarium RE:BUILD a apărut din dorința de a susține, gratuit, 150 de afaceri românești nu doar să supraviețuiască în noul context, ci și să se dezvolte sustenabil. Construit pe trei piloni principali, programul a debutat cu etapele de consultanță și mentorat, pentru care au fost selectați 43 de antreprenori. Cei care au participat în prima serie au declarat că programul i-a ajutat să obțină răspunsuri și perspective noi, să dobândească mai multă claritate în procese, să ia decizii mai bune și să-și lărgească rețeaua de contacte.
RE:BUILD oferă sesiuni gratuite de consultanță și mentorat pentru încă 50 de antreprenori și continuă cu a treia intervenție-suport, RE:ECHIPAREA antreprenorilor cu resurse și servicii-cheie, subvenționate de parteneri locali și internaționali. Pachetele din programul de RE:ECHIPARE sunt oferite de Impact Hub și ING antreprenorilor din Startarium, cu sprijinul Google. Cele 50 de pachete, în valoare totală de peste 150.000 de euro, sunt 100 la sută subvenționate și sunt construite pornind de la patru tipuri de nevoi:
- HR – pentru antreprenorii care trebuie să-și redefinească și organizeze echipele, cele zece pachete HR disponibile conțin servicii de recrutare oferite de Jobful și instrumentul de team management Mirro
- Contabilitate – cele 20 de pachete au rolul de a ajuta antreprenorii să depășească obstacolele ce țin de facturare, management financiar și contabilitate. Parteneri: Keez & SmartBill
- Marketing – resursele oferite prin cele 15 pachete disponibile vor contribui la o mai bună promovare, poziționare, comunicare și organizare a eforturilor de marketing ale beneficiarilor. Parteneri: Planable, Google Ads, Neticle, Zitec
- E-commerce – pentru a susține dezvoltarea magazinelor online, Startarium oferă cinci pachete de resurse, în parteneriat cu Content Speed, SmartBill, Innoship, 2Performant.
Cea mai bună aplicație va primi și un pachet Bonus – Pachetul Marketing Plus, ce constă în credite Google Ads în valoare de 5.000 de euro, șase luni de abonament la servicii de digital advertising, oferite de Zitec, șase luni de abonament la Planable, instrumentul de social media management, și trei luni de abonament la Neticle, pentru servicii de monitorizare de presă și digital media.
Mai multe detalii despre eligibilitate și înscriere sunt disponibile aici.
O nouă serie de consultanță
Pe lângă pachetele de resurse, Startarium deschide și o nouă serie de sesiuni gratuite de consultanță și mentorat, desfășurate pe parcursul a patru săptămâni, pentru 50 de antreprenori hotărâți să se reinventeze. Participanții vor lucra cu echipe dedicate de câte doi consultanți de business și vor trece printr-o ședință de lucru de grup, o ședință individuală, una de peer sharing, webinarii și întâlniri de mentorat.
Consultanții alături de care vor lucra antreprenorii selectați în program sunt Diana Stafie (Future Station), Remus Gogu (ING Bank), Tudor Juravlea (Design Thinking Society), Oana Craioveanu (Impact Hub Bucharest), Adina Crețu (Startarium), Ovidiu Toader (Business coach & advisor), Vlad Craioveanu (Impact Hub Bucharest), Lucian Grămescu (RGT Cycling), Mihai Moghior (GRI), Csibi Magor (Trend Consult Group), Șerban Vasiliu (The World Bank), Nicoleta Pițur (ING Bank) și Adina Tarnovețchi (ING Bank).
Etapa de RE:ECHIPARE este dedicată antreprenorilor cu afaceri mai vechi de un an, care pot demonstra că afacerile lor erau pe un trend ascendent înainte de pandemie. Înscrierile pentru a doua etapă de consultanță sunt deschise antreprenorilor cu afaceri înființate înainte de 1 ianuarie 2020, în creștere înainte de pandemie, inclusiv celor care aplică și pentru pachetele de resurse.
DESPRE STARTARIUM
O inițiativă 100 la sută privată, este cea mai complexă platformă pentru antreprenori la început de drum, lansată în 2016 de Impact Hub Bucharest și ING. Oferă acces gratuit, online, la toate resursele necesare pentru a lansa și a crește o afacere de succes: conținut educațional, mentorat de business, proiecte de incubare și accelerare, instrumente moderne de finanțare precum platforma proprie de crowdfunding și competiția de pitching Startarium PitchDay. De la lansare, în octombrie 2016, a adunat o comunitate de peste 46.000 de membri și 4.000 de idei de business, peste 50 de mentori cu care antreprenorii pot lucra gratuit, a publicat peste 450 de materiale și a deschis accesul la finanțări de peste 650.000 de euro.