Banner

“reTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world”, în 29 septembrie: Ce trenduri vor redefini viitorul industriei

Pe 29 septembrie, BusinessMark organizează o nouă ediție a conferinței “reTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world”, eveniment ce va privi spre evoluția business-urilor din sectoarele de retail și FMCG, abordând provocările și oportunitățile din 2023 și strategiile de diferențiere într-un mediu economic complex.

Participanții la evenimentul găzduit de JW Marriott Bucharest Grand Hotel vor explora adaptarea la inflația-record, costurile ridicate și schimbările legislative, și vor discuta despre optimizarea procesului de livrare în era așteptărilor de livrare same-day și next-day. Vor analiza soluțiile pentru optimizarea last-mile delivery, variantele multiple de livrare, gestionarea retururilor, tendințele în plățile digitale, influența Internet of Packaging asupra reducerii risipei, aspectele fiscale și noutățile legislative, sustenabilitatea și ESG, îngustarea marketplace-urilor, crearea mixului de canale potrivit pentru a eficientiza comunicarea cu clienții, satisfacerea așteptărilor pentru rapiditate, conveniență și personalizare, utilizarea datelor pentru personalizarea experienței clienților, crearea de experiențe memorabile în magazine, integrarea tehnologiilor digitale în magazine, evoluția comerțului pe rețelele sociale și comportamentul clienților în mediul online.

Conferința va fi moderată de Ioana Grigore, antreprenor, mentor, coach, expert în e-commerce, și Daniel Drăgan, Managing Partner BusinessMark, și va include sesiuni de prezentări și un panel, la care vor participa:

  • Mihai Pătrașcu, Chief Executive Officer, evoMAG.ro
  • Mircea Varga, Chairman of the Board, Teilor Holding, Independent Board Member, Safetech Innovations & Perla Harghitei
  • Delia Dinu, Chief Operations Officer, Sezamo
  • Marius Grigore, General Manager Romania & Moldova, Red Bull
  • Eduard Alexianu, Commercial Director, Merlin’s Beverages
  • Alin Vlad, Ecommerce Director, Otter
  • Cosmin Stan, Portfolio Development Lead, Coca-Cola HBC Romania
  • Teodora Mărăcineanu, Marketing Director, Electrolux Romania
  • Oana Varian, Managing Associate, Artenie, Secrieru & Partners
  • Mădălina Diaconu, Director de Marketing, Grupul B&B Collection
  • Traian Năstase, Managing Partener, iSense Solutions

“reTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world” se adresează managerilor generali, managerilor de dezvoltare a afacerilor, directorilor de operațiuni, managerilor de achiziții, directorilor de distribuție, directorilor comerciali, managerilor de marcă, directorilor de marketing și vânzări, managerilor de dezvoltare a clienților, managerilor online și digital, managerilor de marketing de tip trade, antreprenorilor și a tuturor celor interesați de industria de retail și FMCG.

Mai multe informații despre conferință și despre înregistrarea la eveniment pot fi găsite pe site-ul BusinessMark sau la adresa office@business-mark.ro. Grupurile beneficiază de reduceri: zece la sută la achiziția a două bilete, 15 la sută pentru trei bilete și 20 la sută reducere la achiziția a peste patru bilete.

  • Eveniment organizat de BusinessMark
  • Parteneri:  BluePoint, Arcese, Artenie Secrieru & Partners
  • Partener de monitorizare: mediaTrust
  • Parteneri media: Angajatorulmeu.ro, Spotmedia.ro, Ziarul Bursa, Revista Cariere, IQads, SMARK, Logistic Post, PRwave, Social Media România, Digital Business, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, administratie.ro, Global Manager, EventsMax, Revista Piața, Spatiulconstruit.ro, Top Business News, Ziarul 21, Antreprenor in România, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Business Voice, Femei în Afaceri

BUSINESSMARK – EVENTS DESIGNED TO MAKE AN IMPRESSION!

Din 2013, organizează evenimente business, în principal “concept propriu”, gândite și planificate  de echipa BusinessMark, de la idee și concept, până la implementare. Are o abordare all-industries și dedică proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Își dorește să-și pună amprenta în viețile profesionale ale participanților, să producă un impact concret. Își propune să creeze contexte pentru schimb de experiență și lansare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și pentru a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele “concept propriu”, organizează evenimente construite pentru partenerii săi, evenimente gândite împreună cu ei și adaptate obiectivelor lor. Este alături, pas cu pas, de cei aflați în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B. Ei pot conta pe experiența BusinessMark în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share