Retailerul scandinav de mobilier și decorațiuni pentru casă JYSK intră pe o nouă piață de desfacere odată cu deschiderea primelor două magazine din Turcia.
De când a inaugurat primul magazin din Danemarca, în 1979, compania a crescut continuu, iar în prezent are peste 3.200 de magazine. Acum, retailerul ajunge într-o nouă țară, Turcia.
Primele două magazine JYSK din Turcia și-au deschis porțile astăzi, în shopping mall-urile Torium AVM și Oasis Cadde. “Așteptam de mult timp să ne extindem într-o nouă țară, din afara Europei, și credem că piața din Turcia are un potențial foarte mare. Suntem încrezători în faptul că sortimentul nostru de inspirație scandinavă va fi pe placul cumpărătorilor din Turcia și, ca de obicei, vom adapta o parte din gama noastră de produse pieței locale”, spune Jan Bøgh, President & CEO JYSK.
Încrederea în piața din Turcia este reflectată și în planurile ambițioase de extindere ale companiei. Primele două magazine sunt doar începutul expansiunii în această țară, deoarece JYSK vede aici multe oportunități.
- Peste 10.000 de tineri și profesioniști își caută un job, toamna aceasta, la Angajatori de TOP Timișoara și București
- Veeam Software caută 20 de studenți pentru a doua ediție a programului de internship plătit
- Amazon angajează 250.000 de oameni în SUA, pentru perioada cumpărăturilor de sărbători, şi mărește salariile
Echipa de management din România coordonează și Turcia
Operațiunile JYSK din Turcia sunt coordonate de echipa de management din România, care este responsabilă și de Bulgaria. Astfel, organizația locală se va numi, de luna aceasta, JYSK România, Bulgaria și Turcia.
Echipa de management a celor trei țări este formată din Alex Bratu – Country Manager, Simona Carp – HR Manager și Cristian Cuzmin – Financial Manager. Retail Manager pentru JYSK Turcia este Luben Mishev, Retail Manager pentru JYSK Bulgaria, care preia, pe lângă magazinele din Bulgaria, și pe cele din Turcia.
“Proiectul JYSK Turcia a început în urmă cu doi ani. Organizația din România și Bulgaria este responsabilă de intrarea JYSK pe piața din Turcia, ceea ce a implicat găsirea spațiilor potrivite pentru primele magazine JYSK, recrutarea angajaților locali, implementarea tuturor sistemelor JYSK și adaptarea lor la legislația locală. Colegi din România și Bulgaria au luat parte la amenajarea primelor magazine JYSK din Turcia. E un proiect complex, internațional, iar experiența colegilor din celelalte țări va ajuta magazinele din Turcia să prezinte produsele și ofertele noastre în cel mai bun mod posibil”, spune Alex Bratu, Country Manager JYSK România, Bulgaria și Turcia.
Magazinele JYSK din Turcia vor fi deservite de Centrul de Distribuție din Bozhurishte, Bulgaria, care deservește 11 țări, printre care și România.
Țara cu numărul 48
Turcia devine a 48-a țară în care este prezent retailerul JYSK. Dintre aceste țări, 28 funcționează direct sub compania JYSK, iar celelalte operează în sistem franciză. Pe lângă magazinele fizice, JYSK lansează și webshop-ul pentru Turcia, care va prezenta un sortiment extins și va pune la dispoziția clienților diverse variante de livrare.
DESPRE JYSK
Este un lanț internațional de magazine de mobilă, de origine scandinavă, care facilitează mobilarea fiecărei camere din orice casă și grădină. Cu peste 3.200 de magazine fizice și online în 48 de țări. Fondatorul Lars Larsen a deschis primul magazin în Danemarca, în 1979. În prezent, JYSK are peste 30.000 de angajați. JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea unui magazin la Oradea. Rețeaua locală numără acum 130 de magazine.