Compania Națională Poșta Română a început procesul de modernizare, ce are ca scop final creșterea calității serviciilor către clienți, prin debirocratizare, automatizare și retehnologizare.
În urmă cu câteva zile, a fost demarat procesul de modificare a organigramei de personal – cea nouă se află în plin proces de implementare. Concret, departamente vechi din administrația centrală se transformă în unități de afaceri independente, se reașază procesele decizionale și a fost numită o nouă echipă managerială. Dintr-o structură de control, administrația va deveni o structură de susținere a rețelei, inclusiv prin reducerea numărului de posturi din aparatul central administrativ.
“În primul rând, țintim să eliminăm birocrația. Cu acest pas, ne putem implementa mult mai ușor proiectele de business. Dorim să schimbăm total paradigma: dintr-o companie centrată pe instituția hârtiei, să devenim o companie agilă, care să răspundă nevoilor pieței și, pe de altă parte, să ne putem îndeplini mai bine și misiunea socială”, spune Valentin Ștefan, director general CN Poșta Română.
- Autoklass schimbă toate mașinile de serviciu ale managerilor companiei cu modele electrice
- Care sunt domeniile vizate de controalele ITM în 2025? Ce trebuie să știe companiile
- International Workplace Group deschide un nou spaţiu de lucru flexibil în Bucureşti, pe fondul cererii crescute pentru soluţiile de muncă hibridă
Noua echipă managerială a Companiei Naționale Poșta Română:
- Director Unitate de Afaceri Curierat – Constantin Cristian Tapalagă: Are 34 de ani de Poștă. A fost director al Sucursalei Regionale Ploiești și al Oficiului Județean de Poștă Neamț, șef serviciu regional, inspector exploatare. A creat colective de la zero, a contribuit la optimizarea costurilor, la eficientizarea rețelei poștale prin înființări/ desființări subunități și a coordonat managementul activității poștale din Neamț.
- Director Departament Economico-Financiar – Alexandru Butiseacă: S-a alăturat echipei Poștei Române de puțin timp. Este cercetător științific la Institutul de Economie Mondială al Academiei Române și a fost cadru universitar la Universitatea Româno-Americană. A fost consilier al Ministrului Investițiilor și Fondurilor Europene și al premierului României.
- Director Departament Clienți și Vânzări – Florin Gabriel Bulumac: Face parte din echipa Poștei Române de trei ani și este director al Sucursalei Fabrica de Timbre, unde a crescut veniturile și a implementat tehnologie de ultimă generație. A dezvoltat mai multe proiecte de succes, printre care linia tehnologică de insert pentru trimiteri masive de documente și echipamente pentru confecționarea cutiilor de carton. Are o experiență de 14 ani în industria bunurilor de larg consum.
- Director Departament Resurse Umane – Florin Valentin Gliga: Din 2020, conduce sucursala Regională a Poștei Române din Cluj-Napoca. Are experiență de 22 de ani în managementul companiilor mici și mijlocii, timp în care a fost director economic și financiar la Combinatul de Celuloză și Hârtie Someș, Clujana, Unimet Cuc. De 16 ani oferă consultanță financiară pentru companii.
- Director Unitate de Afaceri Servicii Financiare – Emil Ion Ciorîia: A director general adjunct la Poșta Română în 2009, apoi director al sucursalelor cu cel mai mare impact financiar și operațional. A studiat științe administrative, securitate comunitară și este absolvent al cursurilor postuniversitare organizate de Colegiul Național de Apărare și Institutul Diplomatic Român.
- Director Departament Infrastructură – Ovidiu Vasile Călin: A intrat în echipa Poștei acum 13 ani și fost director executiv, adjunct și regional. Timp de patru ani, a activat ca secretar de stat în Ministerul Comunicațiilor și Tehnologiei Informației.
- Director Departament Juridic – Claudia Florentina Radu: De profesie avocat, a lucrat la propriul său birou de avocatură, iar în Poșta Română s-a angajat în 2020, pe postul de consilier juridic în sucursala Fabrica de Timbre.
- Director Unitate de Afaceri Logistică – Alexandru Ioan Brătianu: A ocupat funcția de director al Sucursalei Servicii Expres a Poștei. Are 12 ani de experiență în companie, timp în care a redefinit strategia comercială de consignație din subunitățile poștale, a dezvoltat proiectul Colete-online.ro, a creat serviciul e-mandat cu plata online și a extins parteneriatul cu eMag în peste 500 de oficii poștale.
- Coordonator Corpul de Control al Directorului General – Radu Ursanu: Doctor în economie, lucrează în Poștă de 13 ani. Din 2020 este director al Sucursalei Regionale de Poștă Iași, unde a dezvoltat condiții de lucru mai bune pentru angajați.
- Director Unitatea de Afaceri Imobiliară – Silviu Mărgean: De profesie analist tehnic, a lucrat în domeniul pieței de capital în companii din Marea Britanie și Australia. În 2009 a fost director coordonator adjunct la Direcția Regională de Poștă București. A fost consilier în Ministerul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor (unde s-a ocupat de activitatea Poștei) și administrator provizoriu în Consiliul de Administrație al companiei.
- Director Departament Transformare Digitală – Oana Anghelescu: A lucrat în companii multinaționale, unde a dezvoltat proiecte în managementul schimbării, alături de echipe internaționale. A făcut parte din proiecte de transformare digitală a proceselor de resurse umane, IT și financiar, pentru clienți din industriile farma și automotive. De câteva luni, coordonează departamentul IT din Poșta Română.
- Director Unitate de Afaceri Imprimate – Adrian Mircea Grecu: Fost jurnalist, a intrat în echipa Poștei Române acum 20 de ani, ca purtător de cuvânt. A fost director la Fabrica de Timbre, manager de vânzări și de producție.