Ca parte a unui program de responsabilitate socială și într-un spirit autentic de solidaritate, Schaeffler România a marcat sărbătorile de iarnă prin lansarea campaniei caritabile “Fă o bucurie cu o jucărie”.
Angajații companiei au fost protagoniștii acestei acțiuni și au contribuit cu peste 3.600 de jocuri și jucării pentru 50 de copii. Donațiile vor ajunge în patru sate din jurul Brașovului cu sprijinul Fundației Bucuria Darului. Campania s-a desfășurat timp de 11 zile, într-o locație special amenajată în companie.
Campania de donații reprezintă doar una dintre cele peste 65 de inițiative de responsabilitate socială pe care Schaeffler le implementează anual în locația din Brașov. “Acest număr extins reflectă angajamentul nostru constant față de comunitate și evidențiază faptul că suntem o companie dinamică, orientată spre viitor, cu proiecte și acțiuni dedicate dezvoltării sustenabile a comunității”, explică reprezentanții companiei.
- Conectarea și colaborarea creativă, rolurile pe care trebuie să le susțină designul biroului. #HyperCollaboration
- Raluca Prodan, fondatoarea primei clinici de longevitate din România
- Tudor Ionescu (CBRE): “Noaptea Companiilor e mai mult decât un târg de joburi – este o ocazie unică prin care angajatorii își pot prezenta povestea”
Schaeffler România este una dintre locațiile de producție de top ale Grupului Schaeffler. Din 2002, produce la Brașov componente pentru industria auto și rulmenți grei pentru aplicații industriale. În una dintre cele mai mari fabrici din țară, cu circa 5.000 de angajați, compania este activă prin producție, dar și prin cercetare-dezvoltare, în Engineering Center Schaeffler Romania, și are o prezență activă în mediul educațional și în proiecte de implicare socială.
DESPRE GRUPUL SCHAEFFLER
Produce componente și sisteme de înaltă precizie pentru aplicații de transmisie și șasiuri, și soluții de rulmenți și rulmenți cu alunecare pentru un număr mare de aplicații industriale. Cu circa 84.000 de angajați, este una dintre cele mai mari companii de familie din lume. Cu peste 1.250 de cereri de brevet în 2022, este a patra cea mai inovatoare companie din Germania, conform DPMA (Oficiul German de Brevete și Mărci).