Segmentul corporate, prin decoruri, cadouri florale și aranjamente de flori de sezon, alimentează vânzările Floria în ultimul trimestru din 2023

Floria.ro, florărie de referință pe piața de retail online și floristică din România, estimează vânzări de aproape 500.000 de euro în ultimul trimestru al anului, în  creștere cu 15 la sută față de aceeași perioadă din 2022. Pe segmentul corporate, vârful vânzărilor se atinge la sfârșitul lui noiembrie. Pe segmentul individual, cele mai multe comenzi sunt plasate cu ocazia celor mai importante sărbători din trimestru – Sf. Mihai & Gavril, Sf. Andrei, Sf. Nicolae -, dar și în săptămâna premergătoare Crăciunului.

În ultimul trimestru al anului, reprezentanții florăriei online estimează vânzări de aproape 500.000 de euro, în creștere cu cel puțin 15 la sută față de ultimul trimestru din 2022. Motoarele creșterii estimate sunt extinderea ofertei de buchete si aranjamente de flori și a colecției de produse și cadouri specifice perioadei, dedicate zonei corporate.

“După perioada de concedii și vacanța de vară, ultimul trimestru al anului aduce o revitalizare a vânzărilor și un interes crescut din partea clienților noștri. Observăm o creștere semnificativă a volumului de comenzi încă de la începutul lui octombrie, dar, mai ales, spre finalul trimestrului, odată cu aniversările onomastice și sărbătorile de iarnă. Am extins și am diversificat ofertele, atât pe segmentul business, cât și pentru clienții individuali, și ne așteptăm la un vârf de comenzi la începutul lui decembrie. Am extins și zona de cadouri care se pot adăuga lângă buchetul de flori. Vorbim de lumânări parfumate, torturi, ciocolată, macarons, vin, cărți, etc.”, spune Marina Popescu (foto), director general Floria.ro.

Cei mai mulți clienți business ai Floria se orientează spre aranjamente florale specifice sărbătorilor de iarnă, care conțin elemente naturale, de la lemn și conuri de brad la batoane de scorțișoară și fructe uscate, cu accent pe citrice. Printre noutățile colecției de sărbători se numără buchetele cu flori stabilizate și cu bumbac. În ceea ce privește cromatica, designerii Floria propun pentru sezonul rece tonuri tradiționale de alb și verde, cu accente de roșu, date de trandafiri, crăciunițe sau mere.

Livrare de buchete, decoruri florale personalizate, dar și flori pentru acasă

În acest sezon, Floria a diversificat și portofoliul de buchete de flori ambalate în cutie. A fost un serviciu foarte bine primit de clienți, lansat pe fondul creșterii gradului de recurență a comenzilor plasate de clienții care își doresc flori pentru acasă sau la birou.

Produsele din această selecție oferă clienților multiple beneficii, de la preț mai avantajos la disponibilitate, indiferent de localitate. Buchetele sunt livrate de o companie de curierat, în 24-48 ore de la plasarea comenzii, într-un ambalaj rezistent, gândit astfel încât să fixeze buchetul de flori, ca să nu se deterioreze în timpul transportului. Florile ajung proaspete la destinație și sunt însoțite de o rezervă de apă.

Pentru zona corporate, Floria lucrează în mod uzual cu precomenzi și oferte personalizate, în care, de cele mai multe ori, se combină florile cu cadourile tradiționale, precum vin, cozonaci, bomboane, macarons sau alte delicatese. Valoarea medie a unui cadou de Crăciun, pe segmentul corporate, se situează în jurul a 250-300 lei/ persoană.

“Ținem cont de preferințele clienților și mizăm pe eleganță prin simplitate, minimalism și elemente naturale. Avem și un produs la cerere, decor de Crăciun pentru acasă sau la birou, personalizat în cele mai mici detalii de un designer floral. E un produs pentru care avem deja solicitări de la începutul lui noiembrie”, precizează Marina Popescu.

Coșul mediu, 310 lei

La nivel de an, în ceea ce privește numărul de comenzi, cele mai importante sărbători sunt 1-8 martie, 14 februarie și finalul de an. Comanda medie plasată în primele zece luni din 2023 înregistrează o creștere de 13 la sută față de aceeași perioadă a anului trecut și se situează în jurul valori de 310 lei.

Cele mai multe comenzi au fost livrate în București, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Brașov, iar aranjamentele florale ce conțin trandafiri, alături de elemente exotice sau flori mai puțin obișnuite, au fost preferatele clienților.

Florile comandate pe Floria.ro pot fi livrate oriunde în țară, dar și în străinătate, în 2-4 ore de la confirmarea comenzii. Platforma asigură livrare de luni până duminică, națională și internațională, servicii de livrare elegante și discrete și felicitare cadou gratuită.

DESPRE FLORIA.RO

Este o afacere născută din pasiunea pentru flori și dragostea pentru frumos, în 2010. Cu o evoluție excelentă pe piața, este magazinul online ce oferă clienților creații florale unice, cu un design în acord cu tendințele din lumea modei internaționale, dar adaptat la cerințele pieței locale. În cei 13 ani, a devenit furnizorul preferat pentru sute de mii de români și asigură un serviciu de livrare rapid, în 2-4 ore de la confirmarea comenzii, în toata țara. 

A primit de șase ori titlul de Florăria Online a Anului, la Gala Premiilor de e-Commerce, iar de două ori titlul de Cea mai bună florărie online și Cel mai bun magazin online din România. De la înființare, dar mai ales în ultimii ani, a adus în permanență inovația tehnologică mai aproape de clienții care își doresc să trimită buchete spectaculoase în toate colțurile lumii. 

Din mai 2015, este Furnizorul Oficial al Casei Regale a României pentru buchete și aranjamente, iar în mai 2019 a fost floristul oficial al vizitei papale în Romania.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share