Speakeri locali, naționali și internaționali se reunesc pe 7 octombrie la prima ediție Oradea HR Vibes

BusinessMark invită specialiștii de resurse umane la prima ediție HR Vibes, ce va avea loc la Hotel Ramada din Oradea, pe 7 octombrie.

Participanții la Oradea HR Vibes, care se va desfășura în format hibrid, vor privi cu atenție la provocările cu care organizațiile se confruntă post-pandemie și la modul în care departamentele de HR au reușit să transforme obstacolele în oportunități de dezvoltare.

Ei vor discuta despre digitalizarea departamentului de resurse umane ca instrument esențial în transformarea organizațiilor și vor acorda o atenție sporită culturii organizaționale în contextul noilor modele de lucru hibrid. Vor discuta și despre abilitățile pe care trebuie să le dobândească liderii organizațiilor și managerii departamentelor, pentru a depăși cu brio situațiile de impas generate de munca remote, dar și despre fenomene globale ce afectează piața muncii, precum The Great Resignation și Silent Quitting. Vor fi analizate și nevoile angajaților din România și felul în care ele se reflectă la nivel generațional, cu accent pe strategiile pe care le pot aborda organizațiile pentru a reține talente și a atrage noi candidați.

Evenimentul va cuprinde sesiuni de prezentări și un panel de dezbatere, la care vor participa:

  • SPECIAL GUEST: Victoria Bacon, Senior Global Talent & Culture Manager, SilverRail
  • Minola Jac, Group Change and Organization Development Lead, Syngenta Group (Basel, Elveția)
  • Cezar Cârligeanu, Head of Sales, OLX România, Bulgaria și Portugalia
  • Alexandra Draghiciu, HR Director, Celestica
  • Alexandru Ungureanu, Implementation Team Leader Charisma HCM, TotalSoft
  • Diana Năstase, HR Director, FLEX
  • Mugur Tolici, HR Director, BNR
  • Codruț Nicolau, Director general, Edenred România şi Benefit Systems
  • Claudia Vidican, Human Resources Manager, iwis mobility systems
  • Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
  • Liana Precup, Human Resources Manager, EVOZON
  • George Dragne, Business Growth Manager, SanoPass
  • Anca Becherescu, People Operations Manager, Tremend
  • Daniel Adumitrachioaiei, Director Resurse Umane, TeraPlast Grup
  • Daciana Trifa, HR Manager, SMA Metalltechnik RO
  • Loredana Suiugan, HR Director, PGS Sofa & CO
  • Bogdan Băbălău-Maghiar, Fondator, Action Mind
  • Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark (moderator eveniment)

Organizatorii pun la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Mai multe detalii despre agendă și tematică pot fi găsite aici sau la adresa office@business-mark.ro.

HR Vibes este un proiect care își propune să construiască și consolideze comunități locale de profesioniști în resurse umane și vizează: HR Managers & HR Directors, HR Business Partners, Talent & Acquisition Managers, Employer Branding Managers, HR & PR Specialists, Recruitment Managers, Hiring Managers, Internal & External Communication Managers, consultanți HR, PR & employer branding, directori generali, Team Leaderi. În 2022, HR Vibes a mai avut ediții la Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Sibiu și Brașov.

  • Un proiect: BusinessMark
  • Parteneri: OLX – Locuri de Muncă, TotalSoft, Romanian Software, SanoPass, Benefit – o companie Edenred
  • Eveniment susținut de: Camera de Comerț Bilaterală Eleno-Română și Asociatia Firmelor Bihorene
  • Suport tehnic asigurat de: SCS – Schinkel Conferințe Soluții
  • Parteneri media: Spot Media, IQAds, SMARK, Ziarul Bursa, Portal HR, Social Media România, Revista de HR, Debizz, MATEK, Jurnalul de Afaceri, Administrație.ro, Global Manager, Events Online, Revista Piața, Transilvania Business, BEROCC, Top Business, BusinessVoice, Spatiul Construit, Digital Business, Ziarul 21, PR Wave, Antreprenor în România, Club Economic, Economistul, Bănățeanul, Express de Banat, Arad24.net, All About Jobs, AngajatorulMeu.ro, România Durabilă

DESPRE BUSINESSMARK

Din 2013, a organizat 259 evenimente “concept propriu”, 121 proiecte de event management, 69 de evenimente online. A avut alături 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România. Își dorește să-și pună amprenta în viețile profesionale ale participanților, să producă un impact concret, să creeze contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și pentru a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele “concept propriu”, organizează evenimente construite pentru partenerii săi – gândite împreună cu ei și adaptate obiectivelor lor. “Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste, care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului”, transmit reprezentanții BusinessMark.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share