Startarium: Premii de 4.000 de euro, pentru proiectele validate și finanțate prin crowdfunding

Foto: miratelinc.com

La câteva luni după lansare, Startarium introduce mecanismul de egalare a fondurilor strânse prin crowdfunding: cele mai performante campanii primesc un premiu oferit de ING Bank, egal cu targetul fixat pentru campanie, în limita a 4.000 de euro.

Odată cu lansarea Startarium, în 2016, pe lângă modulele de learning, mentorat și altele, utile pentru susținerea și educarea antreprenorilor, a fost creată și platforma de crowdfunding pentru startup-uri, pentru a completa opțiunile de validare a ideii și finanțare disponibile pentru Startarieni.

Între 15 mai și 15 septembrie, orice campanie de crowdfunding încheiată cu succes pe Startarium intră automat într-o competiție, la finalul căreia vor fi recompensate pe cele mai performante șase proiecte. Top trei campanii care au strâns cele mai mari sume primesc câte un premiu egal cu obiectivul pe care și l-au stabilit, până la maximum 4.000 de euro fiecare, iar top trei campanii care au strâns cei mai mulți susținători primesc un premiu tot de maximum 4.000 de euro fiecare.

Valoarea premiului este egală cu cea a targetului fixat pentru campanie și va fi acordată doar pentru campanii cu target de minimum 1.000 de euro, respectiv minimum 20 de susținători. Până acum, patru campanii s-au finanțat cu aproape 10.000 de euro în doar o lună. Comisionul perceput de operatorul de plăți, mobilPay, este de doi la sută. Startarium nu percepe vreun comision de intermediere, iar toți banii strânși ajung la inițiator în zece zile după finalizarea campaniei. Întrebările despre mecanism sau despre crowdfunding pot fi obținute la contact@startarium.ro.

“În primul rând, este o oportunitate nu doar de a strânge fonduri pentru afacerea ta, ci și de a-ți testa ideea și de a-ți recalibra viziunea. Este o soluție excelentă pentru oricine are o idee clară de business sau produs, și nu-i lipsesc decât fondurile inițiale sau feedback din piață. Ai deja afacerea pusă pe picioare, dar te pregătești să lansezi un produs nou? În continuare ești un candidat perfect pentru a iniția o campanie de crowdfunding”, spun reprezentanții Startarium.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share