Pe 26 septembrie, BusinessMark organizează la București un nou proiect din seria Supply Chain & Logistics Forum & Expo 2025, eveniment dedicat profesioniștilor din industria supply chain și logistică și al treilea dintr-un proiect cu acoperire națională.
Evenimentul reunește experți și lideri din industrie, care vor analiza transformările majore care definesc lanțurile de aprovizionare, la nivel global și local.
Provocările globale, ca volatilitatea economică, tensiunile geopolitice, digitalizarea accelerată și expansiunea e-commerce-ului, continuă să transforme fundamental industria. Presiunea pentru sustenabilitate și conformitatea ESG lansează o întrebare esențială: cum își pot reduce companiile amprenta de carbon, menținând eficiența și competitivitatea?
- VOIS România deschide un nou birou în Iași și recrutează experți IT în Iași în toate departamentele
- In-house sau prin agenție? 5 motive reale pentru care companiile aleg să externalizeze petrecerile de final de an
- Top Angajatori Undelucram.ro: Booking Holdings, Servier Pharma, JYSK, Schneider Electric și Deichmann, cei mai apreciați angajatori din România
18 lideri din domeniu vor aborda teme precum provocările macroeconomice, reziliența supply chain-ului, soluțiile de digitalizare, e-commerce și cerințele consumatorilor, optimizarea livrărilor, logistica urbană, last-mile delivery, infrastructura logistică, depozitarea inteligentă, logistica autonomă, managementul stocurilor, transparența lanțului de aprovizionare, forța de muncă viitoare, sustenabilitatea, hub-urile verzi, economia circulară, electrificarea transportului și contextul legislativ 2025.
Evenimentul va fi moderat de Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark, și va include sesiuni de prezentări și două paneluri.
Din Marea Britanie, se va alătura conferinței Aristides Matopoulos, Professor of Supply Chain Design, Cranfield School of Management, Director, Agile Supply Chain Research Club. El colaborează activ cu actori din industrie și autoritățile, în sectoare precum cel aerospațial, apărare și sănătate, și co-dezvoltă soluții practice pentru provocările complexe de aprovizionare și achiziții. Este cunoscut pentru promovarea abordărilor integrate în managementul achizițiilor și aprovizionării care sporesc agilitatea, reziliența și dezvoltarea capacităților pe termen lung.
Au mai confirmat prezența la eveniment:
- Dan Fotescu, Logistics Department Director, Auchan Romania
- Luiza Pascu, Head of Logistics Operations, froo Romania – Żabka Group, DRIM Daniel Distribuție FMCG
- Andreea Mureșeanu, Head of Distribution & Logistics, Selgros, Vicepreședinte ARILOG
- Daniel Enache, Director Spare Parts Logistics for Central Europe, Dacia
- Bogdan Suciu, Head of Supplier and Business Partner Management, AUMOVIO
- Eugen Buldur, Logistic Manager, Magna Exteriors Craiova
- Emilian Dinică, East Balkans E2E Supply Chain Director, PepsiCo CE
- Victor Ciocan, Head of Supply Chain Romania & Ungaria, Sezamo și Kifli.hu
- Cosmin Băroiu, Regional Director, Mantis România, Polonia și Țările Baltice
- Alina Necula, Country Manager for Romania, Lion’s Head Investments
- Victor Dănilă, Supply Chain Manager, ORKLA FOODS ROMANIA
- Oszkár Bara Lászlo, Managing Partner, APTUS, Manhattan Associates Eastern Europe, Tech Lead for Manhattan R&D, Atlanta
- Dana Bordei, Commercial Country Manager, VGP Romania
- Lucian Opriș, Director | Tenant Services, Office, Industrial & Logistics, Colliers Romania
- Mirela Marica, Supply Chain Manager, ALPLA Packaging Romania
- Nicu Boangiu, Chief Technical Officer, Smart ID
- Miruna Rad, SCM Business Unit Manager, APTUS, Manhattan Associates Eastern Europe
Evenimentul se adresează: directorilor de logistică, supply chain managers, managerilor de transport și distribuție, directorilor operaționali, directorilor generali și financiari, managerilor de planificare, aprovizionare și depozite, directorilor import-export și directorilor comerciali și vânzări, care doresc să rămână la curent cu cele mai noi tendințe și practici din industrie, și oferă oportunități valoroase de networking și dezvoltare profesională.
Supply Chain & Logistics Forum & Expo este un proiect cu acoperire națională, ce a avut în 2025 ediții la Iași și Cluj-Napoca, și va ajunge, pe 13 noiembrie, la Timișoara. Fiecare eveniment reunește experți și lideri din industrie pentru a împărtăși experiențe, bune practici și strategii inovatoare în managementul lanțurilor de aprovizionare și logistică.
Mai multe informații despre eveniment pot fi găsite pe pagina oficială a evenimentului sau la adresa: office@business-mark.ro.
- Parteneri oficiali: DP World, Mantis, Manhattan
- Parteneri: Auchan, Lion’s Head Investments, Smart ID, Honeywell, VGP Romania, Colliers România, AUMOVIO, Macromex
- Eveniment organizat cu susținerea: Asociația ARILOG, USER – Uniunea Societăților de Expediții din România
- Parteneri de tehnologie: SCS, 4pay.ro
- Partener de monitorizare: mediaTrust
- Parteneri media: AngajatorulMeu.ro, Spotmedia.ro, Ziarul Bursa, Ziua Cargo, Daibau, InstalNews.ro, Logistic Posts, Spațiulconstruit.ro, ProIdea, iBuild, depozitinfo.ro, birouinfo.ro, Jurnalul de Afaceri, EventsMax, Revista Piața, Debizz, Transilvania Business, Business Voice, PRwave, digital-business.ro, România Durabilă, Economistul, Club Economic, MATEK, Business Press
DESPRE BUSINESSMARK
Din 2013, organizează evenimente business „concept propriu”, cu o abordare all-industries dedicată unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Își propune să creeze contexte pentru schimbul de experiență, dezvoltare și inspirație, și produce un impact concret în viețile profesionale ale participanților.
Dincolo de evenimentele proprii, organizează evenimente construite pentru parteneri, adaptate obiectivelor acestora. Oferă servicii complete de consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului, management de eveniment și optimizarea bugetului pentru evenimente B2B.










