Produsul de telefonie mobilă al companiei KeepCalling, fondată de antreprenorul român Florin Miron, în 2002, își continuă ascensiunea rapidă pe piața din SUA, după ce a devenit un jucător important în industria telecomunicațiilor.
Cu sediul central în Sibiu, Tello a reușit să se impună, de mai bine de șapte ani, pe o piață competitivă, și le oferă clienților servicii de telefonie mobilă simple, convenabile și flexibile.
Cine este și cum funcționează Tello?
Tello este fratele mai mic al companiei KeepCalling. A fost lansat pe piața din SUA în 2016, ca un serviciu al companiei KeepCalling.
Tello este un operator de rețea mobilă virtuală. Folosește rețeaua T-Mobile, cea mai mare rețea 5G din America, care se bucură de o acoperire extinsă și ajunge la mai mulți oameni și locuri decât orice alt operator. Asta înseamnă că utilizatorii Tello beneficiază de o acoperire mare și de o calitate bună a serviciilor în majoritatea zonelor din SUA.
- „Giganții” tech IBM și Amazon Web Services deschid un laborator de inovare în București
- Încep recrutările pentru Paști. Peste 15.000 de joburi în retail, turism, industria alimentară sau entertainment, postate pe eJobs, în ultima lună. Salariul mediu propus: 3.500-5.000 de lei
- Ministrul Muncii: Piața forței de muncă are cea mai mare dinamică din istorie
Cum funcționează? Tello oferă abonamente de telefonie mobilă digitală, care sunt o combinație comodă și eficientă între serviciile PrePay și abonamentele clasice: pe de o parte, asigură resurse pre-definite (minute, SMS-uri și date), pe care clienții nu le pot depăși, pe de altă parte, plata se face prin debitarea automată de pe cardul bancar, pentru a scăpa de grija plății facturilor.
Ca să devină client Tello, utilizatorii trebuie să achiziționeze un SIM sau să opteze pentru un eSIM și să-și aleagă abonamentul dorit. Pot să-și porteze numărul de telefon existent sau să primească un nou număr de la Tello. Tello oferă și o gamă variată de telefoane, de la modele la prețuri accesibile pentru seniori la smartphone-uri de top pentru pasionații de tehnologie.
De la fratele mai mic la Prâslea cel voinic
Prin planurile personalizate și prețurile competitive, compania a obținut o bază de clienți loiali încă din primele luni de existență. În 2018, Tello Mobile a introdus opțiuni de date mobile nelimitate și și-a consolidat poziția pe piață. În plus, a introdus o aplicație mobilă ca să-și ajute clienții să-și gestioneze conturile și să-și personalizeze abonamentele. În 2023, la șapte ani de la lansare, baza de clienți Tello numără 300.000 abonați.
De ce este Tello din Sibiu atât de popular în SUA?
Potrivit unor rapoarte recente, valoarea medie a facturii de telefonie mobilă în SUA este de 70-80 de dolari pe lună, pentru un plan de servicii ce include apeluri, mesaje text și date mobile nelimitate. Costurile pachetului Tello, cu aceleași beneficii, sunt de doar 29 de dolari. Planurile Tello includ și opțiuni suplimentare, ca hotspot-ul sau minute internaționale gratuite către peste 60 de țări, printre care și România.
Cu servicii de telefonie mobilă de înaltă calitate, planuri flexibile și prețuri competitive, Tello Mobile a devenit o alegere populară printre clienții din SUA, care caută o alternativă la furnizorii tradiționali de servicii de telefonie mobilă.
Ce spun americanii despre Tello Mobile?
Dezvoltarea Tello se realizează exclusiv din biroul din Sibiu. Echipa din România gestionează toate aspectele ce țin de dezvoltare, IT, design, funcționalitatea site-ului, coordonarea stocurilor și furnizorilor, marketingul și serviciul de relații cu clienții.
Feedback-urile clienților din SUA sunt excelente și la propriu, și la figurat: Tello deține rating-ul Excelent pe TrustPilot.com, o platformă independentă de recenzii, unde clienții pot evalua serviciile furnizate de diferite compani. Rating-ul se bazează pe aproape 10.000 de testimoniale oferite de clienți. Ei apreciază în special prețurile accesibile și flexibilitatea abonamentelor, dar și suportul oferit de echipa de relații cu clienții, care își desfășoară activitatea de la birourile din România și Bolivia. Sute de review-uri menționează numele angajaților, fiindcă mulți clienți au dorit să-și exprime în mod clar recunoștința pentru empatia și profesionalismul de care dau dovadă reprezentanții Tello.