Beatrice Galațanu, Mihaela Roșu și Elvis Apostol, antreprenori cu o vastă experiență antreprenorială, lansează prima platformă care aduce structură și claritate în interviurile de angajare, prin conversații valoroase și umane cu candidații.
Startup-ul interviewsUp își propune să crească calitatea recrutărilor prin interviuri bine structurate, bazate pe competențe soft relevante.
Într-o lume în care AI preia tot mai multe sarcini, fondatorii interviewsUp consideră că soft skills fac diferența. Deși organizațiile investesc resurse considerabile în recrutare, multe interviuri se derulează nestructurat sau se concentrează aproape exclusiv pe competențe tehnice și neglijează abilitățile esențiale precum gândirea critică, adaptabilitatea, agilitatea sau învățarea continuă. Iar evaluarea corectă a competențelor soft asigură recrutări mai bune și oameni potriviți.
- Angajatorii din străinătate au început recrutările pentru sezonul de vară: +1.800 joburi disponibile pe eJobs pentru românii care vor să lucreze în afara țării
- Piața muncii în România, în 2025: criza de personal, principala bătaie de cap pentru recrutori
- Tchibo Brands România își mută birourile în Business Garden Bucharest
Cu o librărie extinsă de soft skills, definiții și criterii de evaluare, mii de întrebări de interviu validate de experți, personalizate pe niveluri de senioritate și rolurile pentru care recrutează, plus un instrument AI integrat, interviewsUp ajută angajatorii să evalueze cu precizie compatibilitatea candidaților, ca să ia decizii de recrutare mai informate.
Platforma nu doar că simplifică procesul de interviu, dar ajută și la reducerea erorilor de selecție, care pot costa companiile până la 30 la sută din salariul anual al unui angajat, potrivit Harvard Business Review.
„Am creat interviewsUp ca să susținem profesioniștii HR și hiring manageri să colaboreze mai ușor și să evalueze cât mai obiectiv potrivirea candidaților cu rolul și cultura organizațională, adresând întrebări pertinente și bine direcționate în interviuri. Știm că, atunci când interviurile sunt obiective și relevante, imaginea de angajator și experiența candidaților crește. Suntem încrezători în potențialul platformei și suntem convinși că va deveni partenerul nelipsit din procesele de intervievare ale companiilor”, spune Beatrice Galațanu, co-fondator & CEO interviewsUp.
„Ca hiring manager, prioritatea ta este adesea să identifici candidații cu abilitățile tehnice necesare pentru rol. De multe ori, competențele soft – esențiale pentru integrarea în echipă și alinierea la valorile companiei – rămân insuficient evaluate. interviewsUp este soluția digitală care îi ajută pe hiring manageri să obțină o perspectivă completă asupra candidaților, printr-un proces de intervievare mai structurat, eficient și relevant”, completează Elvis Apostol, co-fondator și CTO interviewsUp.
„Din studiile noastre, cel mai mare impact în experiența candidaților îl au interviurile de angajare, în special cele cu potențialii manageri. Piața de recrutare trece printr-o transformare profundă, iar abilitățile soft sunt la fel de importante ca cele tehnice. Totuși, conform LinkedIn, doar 41 la sută dintre companiile din întreaga lume au un proces structurat pentru evaluarea abilităților soft. interviewsUp acoperă această nevoie și oferă o platformă digitală intuitivă, bazată pe know-how-ul profesioniștilor din HR și antreprenoriat”, arată Mihaela Roșu, co-fondator & CMO interviewsUp.
Platforma interviewsUp este deja disponibilă pentru companii și profesioniști din recrutare.
Despre fondatorii interviewsUp
Beatrice Galațanu are peste 16 ani de expertiză în HR și antreprenoriat. Coordonează My HR Lab, o companie de training și consultanță, și a ajutat peste 3.000 de profesioniști în HR și hiring manageri să-și îmbunătățească tehnicile de interviu.
Cu peste 20 de ani de experiență în dezvoltarea de soluții software utilizate de zeci de milioane de oameni, Elvis Apostol și-a construit cariera la intersecția dintre tehnologie si antreprenoriat. Co-fondator MavenHut, are o vastă expertiză în dezvoltarea si scalarea produselor digitale prin gestionarea echipelor tehnice.
Mihaela Roșu are peste 20 de ani de experiență de lucru în business research, analiză și forecasting, marketing și comunicare. În ultimii șapte ani, a acumulat un background solid în consultanță HR, marketing digital și business development.