Tinerii „cool, deschiși și entuziaști”, care „știu tot ce se întâmplă în orașul lor”, sunt fani Uber și „vor să pună orașele în mișcare”, sunt așteptați în echipa de Brand Ambassadori Uber România.
Viitorii „ambasadori” vor fi imaginea Uber în orașul lor, vor participa la cele mai importante evenimente din oraș, ca reprezentanți Uber (serviciul este operațional în București, Cluj-Napoca, Timișoara și Brașov) și vor lucra alături de echipa Uber la implementarea de campanii locale (precum UberIceCream sau UberKITTENS). Misiunea lor este foarte simplă: trebuie să le povestească persoanelor pe care le întâlnesc despre Uber, să le explice de ce Uber este cea mai convenabilă, confortabilă și sigură metodă de a te deplasa prin oraș, și să aducă un număr cât mai mare de utilizatori noi în aplicație.
Persoanele selectate vor primi toate resursele necesare pentru a-și putea atinge obiectivele – training, materiale promoționale, propriul lor cod promoțional personalizat și unic – și se vor bucura de susținerea echipei Uber România. În plus, câștigă o experiență valoroasă, pe care și-o vor putea adăuga în CV: vor colabora, timp de șase luni, cu unul dintre cele mai cunoscute branduri din lume.
Beneficiile Brand Ambassador-ului Uber
- Credite Uber, pentru fiecare utilizator activ recomandat;
- Oferte speciale și produse gratuite oferite de partenerii Uber. Compania are parteneriate cu branduri de top, precum Hard Rock Cafe, Answear, Givenchy sau Red Bull, iar cei mai activi Brand Ambassadori vor primi produse gratuite, reduceri și oferte speciale;
- Acces la cele mai tari evenimente din oraș. Vor fi mereu pe lista de invitați la cele mai importante evenimente din orașul lor: petreceri, concerte, festivaluri, conferințe, workshop-uri, evenimente culturale. Vor avea astfel ocazia să cunoască oameni relevanți pentru ei, să învețe lucruri noi și să se distreze, în același timp;
- Uber SWAG: vor primi tricouri, ochelari, șepci sau genți Uber, ca să poată reprezenta brandul așa cum se cuvine.
- Recompense pentru performanță. Ambasadorii care aduc cei mai mulți utilizatori sau vin cu idei creative de evenimente și parteneriate vor avea ocazia să participe la mai multe activități și vor fi plătiți pentru asta. În plus, vor avea oportunitatea unică de a face un internship în echipa Uber România și pot câștiga un Uber Work Kit, care conține un iPad și alte accesorii ce îi vor ajuta să lucreze mai bine, mai eficient și mai rapid.
Cum arată ambasadorul potrivit?
„Nu există o rețetă a succesului: oricine poate fi un Brand Ambassador extraordinar. Trebuie doar să fii tânăr (preferabil student), plin de energie, pasionat și implicat activ în tot ceea ce facem. Tu vei fi imaginea Uber în orașul tău și va trebui să vorbești despre Uber oriunde, oricând și oricui. Și, bineînțeles, mereu cu zâmbetul pe buze”, spun reprezentanții Uber.
Candidatul ideal este carismatic („te împrietenești ușor cu oricine, îți place să vorbești cu oamenii și vrei să povestești tuturor despre lucrurile care îți plac”), plin de energie („ești gata de acțiune oricând, mergi oriunde, poți face orice”), tech-savvy („ești pasionat de tehnologie și te descurci cu ușurință cu orice gadget”), motivat („vrei să înveți despre cum se întâmplă lucrurile la Uber și să faci un pas înainte în dezvoltarea ta profesională”) și UberFAN („contribui la misiunea Uber de a face transportul urban la fel de accesibil ca apa curentă, peste tot, pentru toată lumea”).
Candidaturile sunt așteptate aici, până duminică, 2 aprilie. Cei care nu sunt încă utilizatori Uber sunt invitați să-și facă un cont pe uber.com/app, să introducă codul promoțional BAUBERRO, iar prima lor cursă va fi gratuită, în limita a 30 de lei.