Programul intern de wellbeing Moving Challenge, dezvoltat de compania GlobalLogic România, a fost recunoscut drept o inițiativă de top la Gala Employer Brand Management Awards 2025.
Programul a obținut premiul Bronze la categoria Best Employee Wellbeing Initiative, la gala desfășurată la Londra. Recunoașterea internațională evidențiază angajamentul GlobalLogic de a crea un mediu de lucru sănătos și încurajator pentru angajații săi, cu un impact pozitiv asupra echipei, dar și asupra comunității și mediului.
A zecea ediție a premiilor, organizată de Cravenhill Publishing and Communicate Magazine, a reprezentat o competiție extrem de strâns. Numărul companiilor europene care s-au înscris în competiție a crescut cu peste 50 la sută comparativ cu ediția anterioară, iar numărul proiectelor înscrise a crescut cu aproape 25 la sută.
- VOIS România deschide un nou birou în Iași și recrutează experți IT în Iași în toate departamentele
- In-house sau prin agenție? 5 motive reale pentru care companiile aleg să externalizeze petrecerile de final de an
- Top Angajatori Undelucram.ro: Booking Holdings, Servier Pharma, JYSK, Schneider Electric și Deichmann, cei mai apreciați angajatori din România
Crina Ilie, Senior Vice President și HR Leader pentru regiunea EMEA: „Acest premiu subliniază angajamentul GlobalLogic de a cultiva o cultură centrată pe oameni – pentru angajați și pentru clienți -, care contribuie la construirea unui viitor mai bun pentru oameni și pentru mediul înconjurător. Însă ce face acest program cu adevărat special este deschiderea colegilor noștri de a accepta provocarea an de an.
Datorită devotamentului lor, am reușit să-l creștem și le sunt profund recunoscătoare pentru angajamentul constant. Această recunoaștere marchează și celebrează fiecare pas făcut împreună, fiecare tură cu bicicleta și fiecare gest de sprijin oferit pe parcurs”.
Despre Moving Challenge
Este un program intern de wellbeing și engagement, desfășurat pe o perioadă de șase luni, în fiecare an. Se concentrează pe formarea unor obiceiuri sănătoase și pe generarea unui impact pozitiv asupra societății și mediului înconjurător.
Participanții folosesc o aplicație internă ca să-și monitorizeze propriile activități outdoor, ca mersul pe jos, alergarea și mersul cu bicicleta, și își sincronizează progresul în platformele Strava și Sports Tracker. Programul transformă kilometrii parcurși în puncte și folosește un sistem de gamification ce încurajează activitatea zilnică constantă, nu performanța ocazională.
Dezvoltat inițial de Fortech (acum GlobalLogic Romania) în 2018, programul a fost inspirat de angajați și s-a dezvoltat continuu pe baza feedback-ului lor. După integrarea Fortech în GlobalLogic, inițiativa s-a extins în opt țări din regiunea EMEA pentru ediția din 2025: România, Polonia, Slovacia, Croația, Suedia, Germania, Ucraina și UK&I. Cu aproape 1.000 de participanți până acum, programul a însumat peste 740.000 km parcurși și a contribuit la reducerea a peste 150 de tone de emisii de CO2 prin încurajarea utilizării mijloacelor de transport alternative.
DESPRE EMPLOYER BRAND MANAGEMENT AWARDS
Premiile Employer Brand Management, organizate de Cravenhill Publishing și Communicate Magazine, reprezintă un program european de referință care premiază excelența în employer branding. Aceste premii recunosc organizațiile și campaniile care s-au remarcat prin crearea și gestionarea brandului de angajator, reușind să atragă și să păstreze cei mai buni profesioniști.










