Webhelp își mărește echipa cu 500 de oameni, în 2019

După un an în care a repoziționat România pe harta Webhelp, cel mai mare furnizor de servicii BPO la nivel european are ca obiectiv pentru 2019 majorarea cifrei de afaceri locale cu zece milioane de euro și creșterea numărului de angajați cu 500 de persoane. 

Dacă în anii anteriori cifra de afaceri a filialei locale era realizată exclusiv pe fondul unei dezvoltări organice, în 2019, Webhelp România se va concentra și pe achiziția unei companii ce va completa paleta de servicii oferite acum. Odată cu creșterea numărului de angajați cu circa 500 de persoane, cifra de afaceri ar urma să fie mai mare cu zece milioane euro, de cinci ori mai mult față de anul anterior.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

“Urmărim să ne acompaniem clienții printr-o ofertă 360, ce poate servi toate departamentele, de la marketing și financiar, la customer service etc. În parteneriatul cu noi, clienții se pot concentra pe dezvoltarea activitătii lor principale, în timp ce, împreună, creăm oportunități pentru comunitățile în care ne desfășurăm activitatea”, declară Raluca Leonte, CEO Webhelp România.

În portofoliul filialei românești vor fi păstrate serviciile complexe, cu valoare adăugată mare, digitale și multilingve, precum Market Data Research și Invoice & Credit Control, iar activitățile pur tranzacționale sunt transferate, treptat, către destinațiile low-cost din grup. Astfel, activitatea de 100 FTEs lansată pentru cea mai mare companie aeriană low-cost din lume, la Iași, contribuie la consolidarea centrului din Moldova.  

Printre principalele provocări pentru 2019 se numără cele legate de mediul economic și legislativ. “Modificările realizate în legislația fiscală, în 2018, au influențat puternic percepția investitorilor privind evoluția economică a României de anul acesta. Dacă adăugăm și o rată ridicată a fluctuației de personal, într-un domeniu precum cel în care activăm, este evident că modelele de business vor suferi modificări importante, ca să poată susține o creștere a cifrei de afaceri, fără a depinde direct de numărul de resurse umane, prin orientarea către servicii cu valoare adăugată mare”, explică Raluca Leonte.

Webhelp România numără 2.000 de angajați, în patru orașe (București, Ploiești, Galați și Iași). Portofoliul său de clienți numără 31 de nume, precum Samsung, Sephora, Bouygues Telecom, Orange, Vodafone, NN și Eurostar. La mijlocul anului trecut, a semnat un contract pentru extinderea suprafeței închiriate în clădirea de birouri Moldova Center din Iași și a ajuns la o suprafață totală de 2.600 mp. Compania și-a consolidat și operațiunile din București, în Premium Plaza, unde are o suprafață închiriată de circa 5.000 mp.

La 18 ani de la înființare, Webhelp a devenit lider european și a intrat în top 10 mondial furnizori de servicii BPO, cu 140 centre de operațiuni, în 35 de țări, și peste 50.000 de angajați. Compania a inaugurat, anul trecut, 11 noi centre de operațiuni și a fuzionat și achiziționat șase noi companii (IQ-to-Link, Runway, OEE, Technofix, Meddomed & Meded, Sellbytel). Grupul Webhelp furnizează, la nivel global, servicii dedicate relațiilor cu clienții pentru peste 600 de companii, lideri în domenii de activitate precum telecom, retail, călătorii, modă, auto, logistică sau comerț electronic. Amazon, Easy Jet, Bouygues Telecom, Vodafone sau Marc Jacobs sunt câțiva dintre clienții grupului.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share