Wizz Air lansează una dintre cele mai ample campanii de recrutare din România. Salarii de la 45.000 de lei/an plus bonusuri

Operatorul aerian va demara, din 14 iulie, una dintre cele mai ample campanii de recrutare din România. Cuantumul salariilor brute oferite oscilează între 45.000 şi aproape 49.000 de lei pe an, la care se adaugă o serie de bonusuri.

Sesiunile de recrutare se vor derula în Bucureşti (17 iulie, 10 şi 26 august), Bacău (12 august), Cluj-Napoca (22 iulie, 10 şi 25 august), Craiova (21 iulie, 5 şi 19 august), Iaşi (19 iulie, 4 şi 19 august), Sibiu (8 august) şi Timişoara (14 iulie şi 12 august).

Printre condiţiile pe care candidaţii trebuie să le întrunească se află: să aibă dreptul nerestricţionat de a locui şi munci în Uniunea Europeană sau în una dintre ţările în care există o bază de operare Wizz Air, minim absolvent(ă) de liceu, vârsta de minimum 18 ani, limba engleză (scris şi vorbit fluent), abilitatea de a înota cel puţin 50 m fără ajutor, să atingă 210 cm stând pe vârfuri, fără tatuaje vizibile, stare bună de sănătate, dioptrii între +/-4, disponibilitatea de mutare la cel mult 60 de minute faţă de baza la care se realizează repartizarea.

Salariul brut anual începe de la 45.060 de lei pentru însoţitor de bord junior, continuă cu 46.152 lei pentru însoţitor de bord și 48.848 pentru însoţitor de bord senior. Din aceste sume se reţin contribuţiile pentru sănătate şi pensie. Salariile se pot completa cu o serie de bonusuri, în funcţie de numărul de ore zburate şi distanţele parcurse. Un însoţitor de bord junior poate încasa între 42 de lei pe sens (pentru o distanţă de până la 119 minute) şi 75,6 lei (pentru un zbor cu o durată de peste 240 de minute). Pentru Senior Cabin Attendant, sumele suplimentare oscilează între 124 şi 223,2 lei, pe fiecare sens.

Multe aeroporturi nu sunt pregătite pentru fluxul de pasageri din această perioadă, cum nu sunt pregătite nici companiile de handling pentru manevrarea bagajelor, iar din această cauză pasagerii pierd ore întregi şi apar întârzierile sau anulările de zboruri, afirmă Andras Rado, Senior Cabin Crew Recuitment Manager la Wizz Air.

“19 la sută din tot personalul companiei a fost concediat în timpul pandemiei, la nivel internaţional. Vorbim despre însoţitori de bord, angajaţi de la ghişee şi piloţi. 80 la sută dintre zborurile anulate de Wizz Air au fost din cauza faptului că industria aviatică se află într-o situaţie dificilă, cu personal sub limită. O parte dintre anulări nu au avut loc din cauză că nu aveam personal de bord. S-a întâmplat şi asta, dar au fost situaţii izolate. Nu sunt destui oameni angajaţi în aeroporturi, nu există număr suficient de angajaţi la securitate şi de aceea vedem în Amsterdam sau Dublin, dar şi în alte numeroase oraşe, că pasagerii pierd ore întregi. Nu mai devreme de ieri (n.r. luni), în aeroportul din Amsterdam s-au pierdut cinci ore în afara terminalului.

Multe aeroporturi nu sunt pregătite pentru acest flux de pasageri, cum nici alte companii de handling nu sunt pregătite. De aceea, avem numeroase aeronave oprite la sol în diferite oraşe. Au fost situaţii în care aeronavele au staţionat şi cinci ore la sol, pentru că nu exista personal care să manevreze bagajele pasagerilor”, explică Andras Rado, citat de Agerpres.

Wizz Air, compania aeriană low-cost cu cea mai rapidă creştere din Europa, operează o flotă de 149 de aeronave Airbus A320 şi A321.

Articolul anterior

Cele mai bune (și cele mai rele) țări pentru expați, în 2022. Mexic, Indonezia, Taiwan, pe podium, Kuweit, Noua Zeelandă și Hong Kong - de evitat

Articolul următor

Lăcrămioara Dărăban își serbează "majoratul" în echipa de HR a unuia dintre cei mai mari angajatori din centrul țării

Articole din aceeași categorie
Total
1
Share