800 de tineri aflați la început de drum profesional vor fi implicați în cel mai amplu program de accelerare a carierei, lansat de eMAG

Programul Upgrade, lansat de eMAG, susține angajații aflați la început de drum să-și definească următorul pas în carieră și să dobândească acele cunoștințe necesare pentru a ajunge acolo.

Printr-o investiție de patru milioane de lei, eMAG va susține pregătirea a 800 de angajați aflați la începutul carierei. Ei vor beneficia de sprijinul necesar pentru a se adapta la nevoile actuale de pe piața muncii. Principalele specializări pe care le vor putea explora vor fi tehnologie, marketing, vânzări, finanțe și optimizarea proceselor. Acestora li se adaugă orice domeniu de interes pentru cei care vor să crească mai repede în eMAG.

“eMAG a crescut accelerat în ultimii ani și datorită oamenilor aflați în spatele proiectelor noastre, care au fost mereu deschiși să testeze și să învețe lucruri noi. Știm cât este de important să descoperi ce-ți place sau ce ți se potrivește cât mai devreme și să fii ajutat să ajungi unde îți dorești. Prin Upgrade, îi susținem pe cei aflați la început de drum să-și dezvolte competențele de care au nevoie, iar programul este special gândit astfel încât să le ofere tot sprijinul și perspectiva de dezvoltare”, spune Delia Rotaru, VP People & Organisation eMAG.

Upgrade se va desfășura pe parcursul a mai mulți ani, în patru ediții a câte 200 de participanți. Fiecare parcurs de învățare este format din trei module, ce vizează atât orientarea în carieră, cât și dezvoltarea competențelor tehnice, de specialitate și a competențelor viitorului.

În primul modul, participanții vor avea patru întâlniri individuale cu un consilier în carieră. Al doilea vizează pregătirea tehnică, iar în funcție de metoda preferată de învățare, vor avea la dispoziție traininguri de grup, întâlniri individuale cu un mentor din echipa eMAG și resurse și platforme online pentru învățare. Ultimul modul cuprinde șapte cursuri, axate pe dezvoltarea de cunoștințe și abilități utile indiferent de rolul ales, fie că e vorba de gândire critică, de management de proiect sau de abilități de comunicare și prezentare.

eMAG investește constant în creșterea echipei și a dezvoltat de-a lungul timpului Academii de Busines, Marketplace & People, programe de dezvoltare a noii generații de lideri, ca Future25, sau inițiative dedicate seniorilor din companie, precum Grow Talent, ori programe de executive development realizate în parteneriat cu universități precum Harvard, MIT sau London School of Economics.

Articolul anterior

PORR România a lansat pagina de cariere a propriului site. Toate posturile disponibile în companie, la un click distanță

Articolul următor

Dușmanul invizibil din școlile și grădinițele din România: aproape un sfert dintre elevi "fumează" 16 țigări pe zi, fără să știe

Articole din aceeași categorie
Total
1
Share