Banner

Adobe Romania atinge pragul de 1.000 de angajați și continuă să recruteze specialiști software

Cel mai mare centru Adobe din Europa, axat pe dezvoltarea de produse software, a atins pragul de 1.000 de angajați în România și continuă să atragă candidați talentați.

În următoarea perioadă, obiectivul companiei este acela de a-și consolida în România poziția actuală de centru de excelență. Din acest motiv, le va oferi angajaților oportunități unice din punct de vedere al carierei, salarizării și beneficiilor extrasalariale.

Posturile disponibile cuprind toate nivelurile de experiență de la entry-level la senior level și management. Procesul de recrutare este centrat pe specialiști în dezvoltare software în diferite limbaje de programare – Java, JavaScript, C++ sau Site Reliability Engineering.

Angajații noștri sunt extrem de bine pregătiți și lucrează la dezvoltarea locală a mai multor produse complexe ale companiei, cu impact global. Echipele locale dezvoltă produse lider în segmentele lor, precum Adobe Experience Manager, Adobe Target, Adobe Experience Platform, Adobe Analytics sau Adobe Express. Cei mai mulți candidați de top se uită dincolo de beneficiile salariale, la întregul pachet financiar și non-financiar, dar mai ales la calitatea echipei și impactul pe care îl au ei în produsele la care contribuie”, declară Cris Radu (foto), Site Leader București și VP of Engineering Adobe.

Retenția talentelor: pachet salarial pentru performanță

Potrivit companiei, pe lângă salariile competitive, angajații Adobe România primesc un pachet performant de beneficii financiare, precum recompensarea financiară anuală pentru performanță sau acțiuni tranzacționabile pe bursă, dar și un pachet de avantaje non-financiare. Beneficii de sănătate, programe de dezvoltare personală și profesională, experiențe inedite la birou, decont pentru echipamente sau abonamente sportive, zile libere și alte beneficii centrate pe wellbeing completează oferta salarială a companiei.

Grija față de angajați se extinde și spre arii dincolo de confortul fizic, către echilibrul emoțional. Toți angajații beneficiază de un program prin care pot folosi serviciile unui psiholog și pot apela gratuit și la serviciile unui consultant financiar.

“Oamenii noștri au nevoie să crească personal și profesional, iar atenția pentru fericirea și starea lor de bine ocupă un loc central în programele noastre de atragere și retenție a talentelor. Pe o piață atât de efervescentă precum cea de IT din Romania, candidații aleg să se alăture Adobe deoarece găsesc o compatibilitate ridicată între valorile lor și cultura noastră, într-un mediu în care se pune accent pe inovație și tehnologii ce dezvoltă produse de o complexitate majoră în zona creative cloud și enterprise“, spune Ariadna Stamatopol, Talent Acquisition Manager la Adobe România.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share