CEO al METRO România din 2020, Adrian Ariciu a fost promovat la vârful grupului METRO. Va deține funcțiile de vicepreședinte executiv pentru Europa de Est și membru al Comitetului Executiv al Boardului, roluri din care se va implica activ în stabilirea strategiei regionale ale companiei în următorii ani.
Adrian Ariciu este primul executiv român care ocupă o poziție de top în ierarhia globală a companiei. El va asigura interimatul la nivel local până la numirea noului CEO al METRO România.
„METRO este compania în care m-am format profesional și unde am evoluat treaptă cu treaptă. Ultimii ani au fost incredibil de provocatori și de alerți, iar ca CEO METRO România am reușit alături de o echipă extraodinară să avem creșteri ale business-ului într-un context dificil – economic și social. Inovația, excelența și reziliența vor continua să-mi fie călăuze în noile roluri, unde îmi propun să continui în regiune impactul pozitiv, pentru a ne sprijini clienții, colegii și furnizorii”, spune Adrian Ariciu.
- Angajatorii pregătesc terenul pentru transparentizarea pieței salariilor: 40% dintre anunțurile de recrutare postate în 2025 au salariul afișat
- Negruțu, Hachiko al Poștei Române, vedeta cartierului Nicolina din Iași
- Julius Meinl are un nou Managing Director
În mandatul său, METRO România a înregistrat performanțe remarcabile, cu afaceri în creștere double digit în ultimii trei ani, care au propulsat-o în topul celor mai performante companii din comerțul modern local. Evoluția business-ului a fost generată de focusul pentru dezvoltarea francizei de proximitate LaDoiPași, care numără peste 2.300 de magazine și reprezintă cea mai mare comunitate de antreprenori din țară, de transformarea multi-canal a business-ului, cu rol esențial în dezvoltarea industriei HoReCa și a comerțului tradițional și de o dezvoltare continuă a capabilităților celor 4.000 de angajați.
Adrian Ariciu este doctor în economie, cu peste 20 de ani de experiență în dezvoltarea și implementarea strategiilor de business, în construirea și în coachingul echipelor din sectorul de comerț, în special în industria wholesale. Între 2013 și 2017, din poziția de Chief Commercial Officer, a contribuit la transformarea modelului de afaceri METRO Ucraina. A câștigat experiență locală și internațională privind politicile comerciale, cu focus pe planificarea eficientă a resurselor relevante activității, și pe dezvoltarea business-ului, prin deschiderea de noi unități.