DiFine PR, agenție de comunicare înființată în 2017 de Diana Iosu (foto, stânga), specialist cu 25 de ani de experiență în domeniu, a lansat, luna aceasta, DiFine Social, o divizie de marketing digital & social media prin care se va concentra pe crearea de comunităti online și offline.
DiFine Social oferă servicii de social media și marketing precum strategie de marketing digital, social media și creare de comunități, content marketing, email marketing, influencer marketing, video marketing, social ads, analiză și optimizarea prezenței online, copywriting, creație grafică și video. Compania extinde serviciile și în zona de branding, SEO, website design, PPC marketing.
DiFine Social se adresează atât startup-urilor, cât și companiilor mari. În acest moment, oferă servicii de digital marketing pentru clienți precum NN, Black Sea Fund, Techcelerator, Growceanu, Restart Energy, Enovatika, ROTSA (Romanian Startups Association), Prow Conference și Eka – Centrul Stării de Bine. Compania gestionează comunicarea și promovarea online pentru cinci evenimente de referință: NASA Space Apps Challenge România, ediția locală a celui mai mare hackathon internațional, Fuckup Nights Bucharest, Startup Universe, Startup Reaktor și Cassini Hackathon.
- Simona Paraschiv (Asociația InspirAction): „Suntem liantul dintre mediul academic și cel de business, formând tinerii de care companiile au mare nevoie”
- [People&Culture in Tech]: Inovație în stilul Silicon Valley – Andrei Bumbu, Engineering Manager, Creative Cloud, despre Garage Week la Adobe
- HR-ul în 2025: ce va rămâne la fel și ce se va schimba
DiFine Social are o echipă formată din șase specialiști, coordonată de Iulia Stănescu (foto, dreapta), unul dintre cei mai cunoscuți experți în domeniu, cu 16 ani de experiență în comunicarea digitală. A lucrat zece ani în jurnalism online, social media și PR, pentru branduri precum Utv, Radio 21, Digi24 sau Kanal D, și șase ani ca freelancer în marketing digital. Ca freelancer, a colaborat cu clienți din zona de tehnologie, asigurări, educație financiară, antreprenoriat, cultură, turism, evenimente și fotografie. Este co-organizator al SocialPedia, singurul eveniment lunar de social media din România și trainer de educație digitală și antreprenorială pentru copii și adolescenți.
Focus pe crearea de comunități online și offline prin povești originale
“După șase ani de freelancing, am știut că trebuie să-mi duc pasiunea pentru social media și digital la nivelul următor. Colaborez de cinci ani cu DiFine PR, iar acest pas a fost firesc. Am creat o echipă dedicată pentru implementarea campaniilor de comunicare online pentru clienții DiFine PR, o echipă creativă și mereu la curent cu schimbările rapide din social media. Până la finalul anului, ne-am propus să rafinăm serviciile oferite clienților, incluzând componenta de conținut video scurt pentru Reels, TikTok, Snapchat și Shorts. În 2024, ne dorim să dublăm numărul actual de clienți în zona de social media și să adăugăm servicii de Social Ads, SEO și Copywriting”, afirmă Iulia Stănescu, Head of DiFine Social.
Un obiectiv central al DiFine Social este ca prin storytelling să creeze comunități organice online și offline pentru clienții companiei.
“DiFine Social este un plan prevăzut la scurt timp după lansarea DiFine PR, acum însă a apărut cadrul optim în care să prindă viață din perspectiva cererii crescute a clienților pentru acest tip de servicii, dar și datorită maturității la care am ajuns în relația cu Iulia și cu echipa. Lucrăm cu Iulia îndeaproape de cinci ani, avem rezultate excelente împreună, iar această dezvoltare a fost una naturală”, spune Diana Iosu, fondator DiFine PR.
60 la sută dintre clienți vin din domeniul tehnologiei
Printre clienții constanți ai agenției se numără NN, Sodexo, Stefanini, Seedblink, GapMinder VC, Black Sea Fund, Techcelerator, Growceanu, Goldring, Undelucram.ro, Restart Energy, Tema Energy, Alexandrion Group. De-a lungul anilor, compania a lucrat cu peste 100 de startup-uri de tehnologie, pentru comunicarea rundelor de finanțare atrase.
“Anul acesta, ne-am consolidat business-ul. Ne-am concentrat pe menținerea unui grad optim de satisfacție în rândul clienților existenți și am atras clienți și un număr notabil de seniori în echipă. Până la finalul anului, ne-am propus să păstrăm un ritm constant de creștere pe toate palierele. În continuare, peste 60 la sută dintre clienți sunt din zona de tehnologie și ne dorim să rămânem alegerea lor și pe viitor. În ultimii doi ani, am dezvoltat competențe stabile și pe industrii precum energie, asigurări, servicii financiare, resurse umane”, arată Diana Iosu.
DESPRE DIFINE PR
Este o agenție de comunicare full services, ce combină experiența solidă a echipei, de peste 25 de ani, la nivel național și internațional, cu satisfacția de a crea povești de succes. Pe lângă serviciile complete de PR, comunicare și consultanță în afaceri, organizează evenimente de tehnologie și de afaceri.