Mullen a numit-o în funcția de Head of Strategy pe Anca Iuhas, un profesionist cu aproape 20 de ani de experiență în publicitate.
În noul rol, Anca Iuhas va fi responsabilă de dezvoltarea și execuția inițiativelor strategice, pentru a consolida produsul agenției din acest punct de vedere. Expertiza sa contribuie la dezvoltarea soluțiilor creative multi-channel, bazate pe analiza datelor și insights, dar și a soluțiilor și activărilor din întreg spectrul marketingului experiential, pe care agenția le oferă.
“Am găsit la Mullen o echipă cu care împărtășesc valori și un stil de lucru comun, cu responsabilitate și exigență în tot ceea ce facem, dar și cu fun. Sunt pregătită să creștem nivelul de eficiență a proiectelor, să întărim legăturile dintre brandurile pe care lucrăm și oamenii pentru care sunt construite. Dar nu oricum, ci prin proiecte cu impact pozitiv în societate, cu respect față de oameni și relevante”, spune noul Head of Strategy la Mullen România.
- 7 din 10 angajați nu știu care ar trebui să fie salariul lor în funcție de experiență și competențe, dar 91% speră să fie plătiți corect
- Porsche Finance Group România numește primul CEO român – un angajat de peste 20 de ani în companie
- Școala informală de IT lansează o platformă dedicată celor care vor să învețe IT online, de oriunde, fără orar
Anca Iuhas este o susținătoare a datelor și insight-urilor în procesul creativ, iar în traseul său profesional a contribuit la adaptarea pe piața locală a unor branduri globale și la construirea unor branduri locale. Printre ele se numără Farmec, Beiersdorf (Nivea, Eucerin), BRD SG, Bancpost, Omniasig, Macromex (Corso, La Strada), Napolact, Rompetrol, Petrom, UPC, Biofarm, Bayer, Amigo, Ag Radio Holding (Kiss FM, Rock FM, Magic FM), Cosmopolitan, Arctic & Beko, Mondelez (Milka, Oreo, Tuc). Experiența ei acoperă sectoare diverse precum banking, FMCG, farma, auto și tobacco, iar know-how-ul său în strategie include zonele de integrated, digital, advertising și market research.