BusinessMark invită specialiștii în resurse umane, employer branding și talent aquisition la conferința Tomorrow@work, ce va avea loc marți, 21 martie, la București – JW Marriott Grand Hotel și online.
Peste 20 de specialiști români și străini vor vorbi despre cum va arăta munca în viitor și cum ne putem pregăti organizațiile pentru provocările cu care s-ar putea confrunta în procesul de recrutare și în modul în care muncim. Sub presiunea pieței, a forței de muncă, a clienților, care sunt soluțiile de transformare la care recurg business-urile pentru a se adapta?
Suntem pregătiți să privim flexibilitatea ca pe un element permanent sau să ne așteptăm la o reîntoarcere la lucrul de la birou? Care sunt criteriile cu adevărat importante atunci când căutăm angajații potriviți pentru obiectivele companiilor noastre, în viitor? Care sunt competențele viitorului?
- Managerii de HR și Generația Alfa. Ce impact vor avea pe piața muncii tinerii născuți după 2010?
- 44 de companii sunt Top Employers în România, în 2025
- Efectele noilor decizii fiscale asupra sectorului IT: doar o treime dintre companiile din România au în plan să-și extindă echipele în 2025
Participanții vor afla perspectivele experților în cele două sesiuni de prezentări (9-11, 12:30-14:45) și panelurilor de dezbatere (11-12, 14:45-15:30).
- SPECIAL GUEST: Cara De Lange, Founder & CEO Softer Success, Business Transformation Consultant, Specialist in the Science of Burnout, Author
- SPECIAL GUEST: Pablo Flores, Former HR Senior Director, Paramount & Heineken
- SPECIAL GUEST: Tosin Ogunnusi, Empowerment Trainer, Executive Coach, Author
- Gina Cruceru, Group HR Director, Rompetrol – KMG International
- Simona Scutaru, EMEA HRS Director & SSC Site Leader, Tenneco
- Roxana Teșiu, VP HR People Technologies and Data Analytics, PayU, Naspers – a Prosus Company
- Andreea Mihnea, Chief People Officer, First Bank
- Ana Crivăț, Director of Corporate Affairs, HEINEKEN România
- Marius Neagu, Senior Account Executive, goFLUENT
- Laura Predoi, Director Resurse Umane, Thales
- Mirela Tănase, Senior Partner – Enterprise & Strategic Accounts, Exploratist
- Ariadna Stamatopol, Talent Acquisition Manager, Adobe EMEA Engineering
- Andreea Ion, Group HR Director, Druckfarben Hellas
- Victor Coșconel, Director | Head of Office & Industrial Agencies, Colliers Romania
- Alexandru Ungureanu, Chatbot Solutions Director, TotalSoft
- Luiza Banyai, Member of Romanian Council Board, Romanian Diversity Charter, People Experience Expert & Companies Transformation Advisor
- Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
- Raluca Apostol, Chief Product Officer, Co-fondator, Nestor
- Andrei Crețu, Co-fondator, Pluria
- Andrei Vasile, Antreprenor, Co-fondator SanoPass
- Anca Pucă, Business Development Manager, UCMS by AROBS
- Carmen Avramescu, HR Senior Director, TenarisSilcotub Romania
Organizatorii pun la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Experiența in person va fi completată de cea virtuală, astfel că participanții pot interacționa chiar și online cu ceilalți invitați. Mai multe detalii despre agendă și tematică pot fi găsite aici sau la adresa office@business-mark.ro.
- Un eveniment: BusinessMark
- Parteneri: goFLUENT, Rompetrol – KMG International, TotalSoft, Romanian Software, Exploratist, Heineken, Macromex, Pluria, SanoPass, UCMS by AROBS, Colliers
- Suport tehnic asigurat de: SCS – Schinkel Conferințe Soluții
- Partener de monitorizare: mediaTrust
- Parteneri media: AngajatorulMeu.ro, spotmedia.ro, IQads, SMARK, Ziarul Bursa, Portal HR, Revista de HR, PRwave, Social Media România, Digital Business România, Debizz Magazine, MATEK, Transilvania Business, JurnaluldeAfaceri.ro, administrație.ro, Global Manager, EventsOnline.ro, Revista Piața, spațiulconstruit.ro, TopBusiness News, Ziarul 21, AntreprenorînRomânia.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Business Voice, Femei în Afaceri
DESPRE BUSINESSMARK – EVENTS DESIGNED TO MAKE AN IMPRESSION
Din 2013, a organizat 259 evenimente “concept propriu”, 121 proiecte de event management și 69 de evenimente online. A avut alături 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România. Își dorește să-și pună amprenta în viețile profesionale ale participanților, să producă un impact concret. Își propune să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și pentru a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele “concept propriu”, organizează evenimente construite pentru partenerii săi, evenimente gândite împreună cu ei și adaptate obiectivelor lor. BusinessMark este alături, pas cu pas, de cei aflați în căutarea unei echipe profesioniste, care să organizeze evenimente B2B. Ei conta pe experiența companiei în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție, și până la optimizarea eficientă a bugetului.