Agenția de relații publice Golin România are un nou Executive Director

Golin România a numit-o pe Cristina Butunoi în poziția de Executive Director.

După mai bine de 13 ani petrecuți în echipa Golin, dintre care ultimii trei în management, Roxana Dibă își încheie mandatul executiv. Hortensia Năstase va continua să fie parte din procesul de management al agenției, ca vicepreședinte Creative Services Lowe Group. Agenția înființează și Golin Advisory Committee (GAC), o supra-structură de consultanță care are rolul de a oferi analiză și gândire critică în scopul dezvoltării strategiei, produsului și echipei agenției. Schimbările vor fi aplicate din aprilie.

Specialist cu peste 20 de ani de experiență în comunicare corporate și de brand, dar și comunicare publică și în sectorul non-profit, Cristina Butunoi tocmai a încheiat un mandat de trei ani ca Deputy Managing Director Golin. De-a lungul carierei, a coordonat campanii premiate în cele mai importante festivaluri locale și internaționale și a contribuit la dezvoltarea strategică a unor branduri din energie, banking, industrie, retail, real estate, IT, farma sau FMCG. Ca membru în Consiliul Director al IAA, reprezintă interesele clienților și ale agențiilor în acest forum important de industrie.

“De Golin mă leagă deja multe, de la echipa extraordinară, la parteneriatele de lungă durată pe care le avem cu cei mai mulți dintre clienții noștri. Este o perioadă interesantă pentru industria noastră, cu o grămadă de trenduri care vor influența comunicarea în 2024: de la AI la Deep Fake, de la alegeri în 64 de țări la diverse întrebări post-pandemice, care își caută încă răspunsul. Poziționarea Golin la intersecția dintre earned-first și cultural-relevance este în continuare o busolă bună și în acest context”, spune Cristina Butunoi. 

Golin România își consolidează echipa de management prin crearea GAC, o structură de consultanță formată alături de trei dintre liderii agenției: Marina Constanda, Head of Unit, Ioana Munteanu, Creative Director și Ruxandra Simion, Head of Unit. Cei trei au avut o contribuție semnificativă la dezvoltarea agenției. Ca membri ai GAC, vor oferi analiză și consultanță pentru luarea unor decizii benefice pentru agenție, pe toate palierele: inovație de produs, programe pentru dezvoltarea echipei, îmbunătățire procese, reputație și industry leadership, impact social, dezvoltare divizii noi.

În 2024, Golin România împlinește 18 ani de la înființare. Și-a consolidat poziția de lider în industria locală de comunicare și a fost desemnată de șase ori  #1 în Topul Agențiilor de PR din România, realizat de Revista Biz și Unlock Market Research. Portofoliul său include sute de premii la festivaluri din industrie, la nivel regional (EMEA SABRE Awards, European Excellence Awards, Golden Hammer sau IAB MiXX Awards Europe) și local (Romanian PR Awards, Effie România, Webstock, Fibra, Internetics, CSR Awards).

În 2017, a fost prima agenție de PR din România care a câștigat Grand Prix la Golden Hammer, iar în 2022 a fost singura agenție din România finalistă în secțiunea Consultantul Anului pentru regiunea CEE, la EMEA SABRE Awards. La nivel global, rețeaua Golin operează peste 50 de birouri.

DESPRE GOLIN ROMÂNIA

Este afiliată la una dintre cele mai valoroase rețele internaționale de PR, Golin Worldwide. Cei 1.700 de angajați Golin la nivel global operează în peste 50 de birouri. Golin a fost numită Global Agency of the Year la PR Week 2021, 2020 și 2019, Agenția Anului în America de Nord, la PRovoke Media 2021, și prima agenție de PR care a obținut Gold și Silver pentru creativitate, la Festivalul Cannes Lions din 2019. În România, Golin face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (agenție integrată de marketing și comunicare), Initiative (media), Medic One (comunicare în domeniul medical) și Path (unit-ul specializat în analiza și interpretarea datelor).

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share