Angajații Schaeffler România au cumpărat “acțiuni” de peste 10.000 de lei la “Bursa Amintirilor”

Peste 10.000 lei au ajuns la trei ONG-uri din Brașov, prin implicarea angajaților companiei Schaeffler România.

“Bursa Amintirilor” se adaugă la colecția de proiecte de responsabilitate socială din Schaeffler România. Inițiativa a avut loc exclusiv în mediul online și a încurajat angajații să se implice într-o acțiune de binefacere, într-un mod inedit, dar cu un impact considerabil pentru cele trei ONG-uri beneficiare.

“Acest format nou pentru un eveniment caritabil a reușit în mod cert să aducă zâmbete și pe buzele organizatorilor și pe ale celor care au contribuit cu donații, nu doar ale beneficiarilor finali. Ne-am bucurat că ni s-au alăturat colegi din toată compania, care au <achiziționat acțiuni> și au acceptat provocarea de a împărtăși amintiri valoroase”, spune Laura Marinescu, director Industrial Engineering și organizator al “Bursei Amintirilor”.

Un alt mod de a face fapte bune

“Ideea bursei mi-a plăcut foarte mult ca mod de abordare a temei donațiilor pentru cei aflați în nevoie: prin amintirile comune cu colegii și prietenii din firmă s-au canalizat niște resurse în direcția bună”, mărturisește Radu, unul dintre “investitorii” la “Bursa Amintirilor”.

Provocarea s-a adresat tuturor angajaților din Schaeffler România și s-a derulat pe parcursul unei săptămâni. Ei au putut să “listeze” la bursă o amintire dragă lor din companie (un moment deosebit, un obiect cu însemnătate sau o persoană care le-a marcat parcursul în companie) – printr-o fotografie alături de povestea din spatele amintirii, toate încărcate pe o platformă online realizată în acest scop. Obiectele fizice rămân în patrimoniul companiei.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Rezultatele inițiativei: angajații au listat 38 de amintiri, 116 investitori unici au “achiziționat acțiuni” și au fost făcute 263 de donații propriu-zise. Până la finalul săptămânii, la bursă au fost strânse donații de peste 10.000 lei din partea angajaților. O parte din sumă va ajunge la ADDIP Brașov, care va folosi banii pentru a oferi o excursie la munte pentru zece copii dintr-un centru de plasament.

DESPRE SCHAEFFLER

Grupul Schaeffler produce componente și sisteme de înaltă precizie pentru aplicații pentru motoare, transmisie și șasiu, precum și soluții de rulare și rulmenți simpli, pentru un număr mare de aplicații industriale. Cu circa 83.700 de angajați, Schaeffler este una dintre cele mai mari companii de familie din lume.

Schaeffler România este una dintre locațiile de producție de top ale grupului german. Din 2002, compania produce la Brașov componente pentru industria auto și rulmenți grei pentru aplicații industriale. Într-una din cele mai mari fabrici din țară, cu circa 5.000 de angajați, Schaeffler România este activă prin producție, dar și prin cercetare-dezvoltare, în Engineering Center Schaeffler Romania. Compania are o prezență activă în mediul educațional și se implică în proiecte sociale.

Articolul anterior

8 Martie, primul eveniment din an în care companiile acordă tichete cadou angajatelor

Articolul următor

Angajații UniCredit Bank, "profesori" de educație financiară și pentru carieră pentru elevii din 70 de licee tehnologice

Articole din aceeași categorie
Total
1
Share