În prag de sărbători, Schaeffler România a decis ca, alături de angajații săi, să aducă zâmbetul pe buzele celor mai puțin norocoși, prin implicarea într-o amplă campanie de responsabilitate socială.
Campania “Împreună facem bine de sărbători” a fost compusă din două acțiuni caritabile: o colectă de donații și o campanie de “adopție”. Prin această campanie, desfășurată în colaborare cu trei asociații din Brașov, peste 100 de copii din medii nefavorizate sau aflați în centrele de plasament au primit sute de cadouri.
În legătură cu Fundația Bucuria Darului și Asociația Comunitară My Tex, Schaeffler România a pus pe roate campania de ”adopție”, prin care a lansat provocarea angajaților de a „adopta” 46 de copii din medii defavorizate sau aflați în centre de plasament: compania a pus la dispoziție pachete cu dulciuri, iar angajații și-au unit forțele pentru a umple săculețele lui Moș Crăciun cu cât mai multe cadouri.
În ciuda contextului de distanțare și dificultății de interacționare în persoană, peste 130 de angajați s-au înscris în campanie și au adus „sacul lui Moș Crăciun” în centrul de colectare organizat în acest scop. Unul dintre cele mai frumoase lucruri întâmplate a fost colaborarea angajaților din zone diverse ale companiei, care și-au unit forțele pentru pregătirea săculețului copilului “adoptat” de ei. Interacțiunea între colegi a fost apreciată și interesul a fost mare pentru „a face bine” împreună. Pentru că solicitările de implicare au depășit cu mult limitele campaniei, s-au făcut donații extra de bani, haine și jucării la fundațiile implicate.
A doua parte a campaniei a constat într-o colectă de donații organizată în colaborare cu Asociația Diaconia. Schaeffler a amenajat un spațiu, cu ajutorul copiilor din Centrul de Formare al companiei, unde angajații au umplut cutiile pregătite cu articole vestimentare, încălțăminte, dar și jucării și articole de igienă.
Campania ”Împreună facem bine de sărbători” este una cu tradiție la Schaeffler România. Compania este puternic implicată în activități de responsabilitate socială, este activă în comunitate, gândește în perspectivă, cu proiecte și acțiuni ce implică angajații, orientate către dezvoltare locală și cu susținere concretă pentru un viitor mai bun oferit tinerei generații. Din portofoliul cu activități destinate sectorului de CSR fac parte, pe lângă campanii de donații (haine, cărți, jucării), programe educaționale și acțiuni de ecologizare, programe de sponsorizări, activități sportive și alte evenimente și acțiuni pentru comunitate și viitor.
Schaeffler produce componente și sisteme de înaltă precizie pentru aplicații pentru motoare, transmisie și șasiu, dar și soluții de rulare și rulmenți simpli pentru numeroase aplicații industriale. Cu circa 83.900 de angajați, este una dintre cele mai mari companii de familie din lume. Cu mai mult de 1.900 de cereri de brevet în 2020, Schaeffler este a doua cea mai inovatoare companie din Germania, conform Oficiului German de Brevete și Mărci.