AON: JYSK este Best Employer pentru 2018, în România

Retailerul JYSK a câștigat premiul Best Employer în România, la Gala organizată de AON România, ieri, la Mindspace, în București.

La chestionarul lansat de filiala locală a celei mai mari companii de consultanță și outsourcing în domeniul managementului resurselor umane au răspuns aproape 550 de angajați JYSK, care au arătat, prin răspunsurile lor, că sunt implicați, motivați și mulțumiți la serviciu.

Trofeul Best Employer a fost ridicat de Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria, și Simona Carp, HR Manager JYSK România și Bulgaria. “Acest premiu este rezultatul opiniei celor care ne cunosc cel mai bine: colegii noștri, oamenii care lucrează zi de zi la JYSK și care cunosc cel mai bine cultura companiei”, declară Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Certificarea AON Best Employer este acordată în urma unui chestionar intern, ce analizează nivelul de implicare a angajaților (engagement), pe baza a trei tipuri de comportamente: SAY – angajații vorbesc pozitiv despre companie în care lucrează, STAY – angajații vor să rămână în companie și nu plănuiesc să plece și STRIVE – angajații fac eforturi suplimentare pentru a obține rezultate bune. Pe lângă gradul de implicare, care trebuie să fie de peste 80 la sută, sunt luate în considerare alte trei criterii: Leadership, Performance și Brand.

“Mă bucur că fac parte dintr-o companie cu angajați implicați, care vin cu idei, vorbesc pozitiv despre JYSK și sunt dispuși să facă eforturi în plus, pentru a-și ajuta colegii. Acest lucru ne arată că angajații noștri apreciază valorile companiei și se regăsesc în cultura scandinavă ce stă la baza activității noastre. Premiul acesta este, de fapt, al tuturor colegilor noștri. Datorită lor suntem mai buni în fiecare zi și reușim să obținem rezultatele pe care ni le propunem”, spune Simona Carp, HR Manager JYSK România și Bulgaria.

Angajații JYSK au acordat cel mai mare punctaj pentru criteriile Performance Management, Brand și Diversity and Inclusion. Ei consideră că acestea sunt punctele forte ale companiei. JYSK a intrat pe piața din România din 2007, când a deschis primul magazin, la Oradea. Compania are acum o rețea de 74 de magazine în România. JYSK România face parte din grupul scandinav JYSK, care activează în peste 50 de țări, are peste 2.600 de magazine și peste 23.000 de angajați.

Articolul anterior

Mădălina Crăciunescu (Holcim): "Deciziile ce privesc cariera unui coleg sunt cele mai grele: influențează mai mulți oameni, fie colegi, fie familie"

Articolul următor

Schneider Electric face mutări importante în departamentele Financiar și HR

Articole din aceeași categorie
Total
12
Share