Arctic recrutează absolvenți de masterate tehnice pentru un program intensiv de dezvoltare de trei ani

Liderul pieței locale de electrocasnice lansează programul intensiv de dezvoltare, cu o durată de trei ani, Future In Talent (FIT) Graduate Engineering Program, destinat absolvenților de masterat în domeniul tehnic, care vizează o carieră de succes în companie.

Proiectul educațional este o premieră pentru Arctic și face parte din strategia de management și dezvoltare a talentelor. FIT Graduate Engineering Program va începe în octombrie, cu un număr estimat de 20 de participanți din România și Turcia.

Procesul de recrutare a fost lansat săptămâna trecută în trei universități din România – Universitatea Politehnica din București, Universitatea Valahia din Târgoviște, Universitatea din Pitești – și patru din Turcia – Universitatea Tehnică din Istanbul, Universitatea Tehnică din Orientul Mijlociu, Universitatea Boğaziçi și Universitatea Koç. Printre criteriile de selecție se numără media ultimului an de studii, nota la lucrarea de dizertație (cel puțin 8), lipsa restanțelor, activitățile extracurriculare și recomandările cadrelor didactice.

Arctic va investi în dezvoltarea abilităților tehnice și a celor de leadership ale participanților. Programul oferă fiecărui tânăr un plan de dezvoltare și formare personalizat, un mentor dedicat și un program de studii axat pe dobândirea de experiență practică și de cunoștințe care să le completeze pe cele obținute în laboratoarele universitare.

Primii doi ani vor fi dedicați consolidării cunoștințelor de specialitate și pregătirii pentru roluri de experți. Primul modul va avea o durată de 15 luni și va consta într-o perioadă de rotație între cinci departamente tehnice din cele două fabrici Arctic de la Găești și Ulmi. Al doilea modul va dura opt luni și se va concentra pe dezvoltarea practică a abilităților de management de proiect.

Un al treilea an opțional de pregătire este adresat celor care dovedesc potențial și vor să-și dezvolte abilitățile de leadership. Timp de șase luni, vor lua parte la un stagiu în unul dintre departamentele Arçelik dintr-o altă țară, pentru a lua contact cu o cultură diferită. Modulul final presupune elaborarea și implementarea unui proiect pe o temă decisă împreună cu managerii Arctic și Arçelik.

“În industria foarte competitivă în care activăm, abilitățile profesionale necesare sunt în permanentă schimbare și evoluție. Ne propunem să identificăm talentele de top, să le oferim ocazia să-și ducă formarea la nivelul următor, la nivel tehnic și la nivel de abilități sociale, așa-numitele soft skills. Vor avea oportunitatea de a excela în compania noastră. Ca angajator de top, inovăm în permanență la nivel de programe de training, dezvoltare și leadership. Programul FIT este o continuare naturală a altor proiecte, cum ar fi cel de internship Fresh Start sau Academia TechPro, și unul dintre rolurile sale este de a susține creșterea organizațională și transformarea culturală pe care o trăim”, declară Maria Tătaru, HR Director Arctic.

Candidații se pot înscrie aici.

DESPRE ARCTIC

Este liderul pieței de electrocasnice din România și unul dintre cei mai importanți angajatori și exportatori. Cu circa 5.500 de angajați, exportă 80 la sută din producția totală, în peste 68 de țări. Cu o istorie de aproape jumătate de secol, este parte din grupul Arçelik din 2002, perioadă în care și-a crescut semnificativ cifra de afaceri și capacitatea de producție.

Deține cea mai mare fabrică de electrocasnice din Europa continentală – unitatea de la Găești, care a produs peste 38 de milioane de aparate frigorifice – și singura fabrică Industry 4.0 din România și una dintre puținele din Europa: fabrica de mașini de spălat din Ulmi, Dâmbovița, cu o capacitate de producție de 2,2 milioane de unități pe an la finalizarea investițiilor.

Arçelik este un producător de electrocasnice care operează în aproape 150 de țări, cu 12 mărci (Arçelik, Beko, Grundig, Blomberg, ElektraBregenz, Arctic, Leisure, Flavel, Defy, Altus, Dawlance, Voltas Beko) și peste 30.000 de angajați. Operațiunile sale globale includ birouri de vânzări și marketing în 43 de țări și 22 de fabrici în opt țări. Este a doua cea mai mare companie europeană de electrocasnice, conform cotei cantitative de piață, și lider în domeniul cercetării și dezvoltării. Deține peste 3.500 de brevete internaționale, realizate cu aportul a 1.700 de cercetători care activează în 15 centre R&D din zece țări.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share