Viorica Roșca, PR & PA Officer ROCKWOOL România, este noul președinte al Asociaţiei Române de Relații Publice (ARRP).
Noul Consiliu Director, ales în plenul Adunării Generale din 28 mai, este formată din profesioniști în domeniul Relațiilor Publice și Public Affairs, din agenții și companii. Echipa de management vine cu un plan de acțiuni de anvergură, care să crească relevanța asociației pe plan intern și extern și să contribuie semnificativ la dezvoltarea industriei comunicării din România.
ARRP își menține angajamentul de afiliere la ICCO și reprezentarea în cea mai importantă organizație a agențiilor de relații publice la nivel global, care adună 41 de asociații naționale din 81 de țări din Europa, America și Australia. Asociația își propune să consolideze colaborarea cu asociațiile profesionale din regiune, prin acțiuni comune pentru combaterea fake news, a fenomenului deep fake și implementarea Principiilor de Utilizare a Inteligenței Artificiale.
- Simona Paraschiv (Asociația InspirAction): „Suntem liantul dintre mediul academic și cel de business, formând tinerii de care companiile au mare nevoie”
- [People&Culture in Tech]: Inovație în stilul Silicon Valley – Andrei Bumbu, Engineering Manager, Creative Cloud, despre Garage Week la Adobe
- HR-ul în 2025: ce va rămâne la fel și ce se va schimba
Din noul Consiliu Director fac parte, alături de Viorica Roșca, vicepreședinții Alexandra Mihăilescu (Partener, BDR Associates/ Hill & Knowlton Strategies/ WPP), Cezar Caluschi (director general, Oameni și Companii), Ruxandra Mateescu (Managing Director, Axios PR & Public Affairs) și Cătălin Hosu (General Manager COMM360).
Misiunea Consiliului Director este asistată de Juriul de Onoare, alcătuit de profesioniști de înaltă reputație din mediul academic, instituțional și de afaceri, a cărui misiune este să definească poziția ARRP în legătură cu etica profesională. Juriul îl are ca președinte pe Dumitru Borțun (profesor universitar Dr., Facultatea de Comunicare și Relații Publice a SNSPA). Membrii sunt Dr. Liviu Mureșan (președinte Eurodefense România), Cătălina Rousseau (președinte & CEO, BDR Associates/ Hill & Knowlton Strategies/ WPP), Gabriel Pâslaru (director general, Perfect Ltd.), Corneliu Cojocaru (consultant senior independent) și Andreea Pleșa (Public Affairs Senior Director, Novo Nordisk România).
DESPRE ARRP
Fondată în 1995, a fost creată pentru a face familia comunicatorilor din România mai puternică. Reunește specialiști redutabili, care au pus bazele acestei profesii în România, și tineri profesioniști, aflați la începutul carierei. Din 2012, și-a lărgit aria de cuprindere și a invitat în rândurile sale nu doar comunicatori individuali, ci și firme și departamente de comunicare din companii și instituții.