BMW România caută stagiari pentru departamentul de Marketing

Tinerii pasionați de comunicare și marketing își pot începe cariera, vara aceasta, cu un internship plătit, la BMW România.

“Anunţ important pentru tinerii visători: dacă vrei să stai cu mine în birou, îţi plac poveştile, vrei să înveţi comunicare şi marketing, eşti fascinat(ă) de mărcile noastre, BMW şi MINI, aplică la programul nostru de internship plătit, în echipa de Marketing”, sună invitația lui Alexandru Seremet, Corporate Communication Manager la BMW România, printr-o postare pe Facebook.

Programul de lucru este de cinci ore/zi, iar stagiul are o durată determinată, de șase luni. Candidații trebuie să fie la primul tău contract de muncă, să fie studenți sau absolvenți de studii superioare – în mod ideal, studiază marketing sau orice ramură economică/ studii politice -, au permis de conducere categoria B şi experienţă de minimum doi ani de condus, și trebuie să poată scrie un CV interesant.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

“Eu promit că te ajut să descoperi modelele noastre, o să îţi împui capul cu poveşti random despre maşini. Colegele de la marketing o să te pună să faci muncă adevărată. Referinţe – mulţi interni care au suferit la noi în birou şi totuşi mai sunt prieteni cu mine pe Facebook. Îi las pe ei să povestească ce şi cum. Detalii pentru interesaţi pe privat”, precizează Alexandru Seremet.

Articolul anterior

Magor Csibi și Cătălin Vasile, umăr la umăr, pe un nou traseu pentru Trend Consult

Articolul următor

Cea mai înaltă poziție ocupată de un român, într-o organizație internațională: Mircea Geoană va fi secretar general adjunct al NATO

Articole din aceeași categorie
Total
9
Share