Zacke PR devine partener de comunicare pentru Bringo, liderul național în servicii de livrare ultrarapidă a cumpărăturilor

Zacke PR, agenție recunoscută pentru abordarea sa axată pe utilizarea datelor și a insight-urilor de pe piețele clienților pentru creșterea vizibilității lor și generarea de apariții media relevante, este noul partener de comunicare pe segmentul de PR al Bringo, serviciul de livrare ultrarapidă a cumpărăturilor online realizate prin personal shopper, cu o prezență la nivel național în 37 de orașe.

Bringo este o aplicație de cumpărături online unde utilizatorii pot găsi tot ce au nevoie, de la legume și fructe până la echipament sportiv și cărți, dintr-o selecție de peste 350.000 de produse disponibile în mai mult de 200 de magazine partenere. Aplicația oferă multiple opțiuni de livrare, inclusiv livrare ultrarapidă în mai puțin de 90 de minute, livrare planificată în aceeași zi sau serviciul Click & Collect.

Principalul diferențiator al Bringo față de alte platforme este serviciul de Personal Shopper – o persoană dedicată care se ocupă de cumpărăturile utilizatorilor cu aceeași grijă și atenție la detalii pe care ei le-ar acorda personal. Acest serviciu permite modificarea în timp real a listei de cumpărături, oferă alternative pentru produsele indisponibile și asigură o experiență de shopping personalizată și fără stres. Bringo este disponibilă în peste 37 de orașe din România și în alte două țări, prin Bringo International.

Strategia de comunicare dezvoltată de Zacke PR își propune să capitalizeze această prezență extinsă și să activeze comunitățile relevante de consumatori care prețuiesc timpul și caută soluții eficiente pentru cumpărături. Strategia vizează întărirea poziției Bringo ca lider pe piața de eGroceries, cu accent pe beneficiile unice oferite de serviciul de Personal Shopper și pe relevanța platformei la nivel național.

Acțiunile de comunicare demarate prin agenție vizează atât utilizarea insight-urilor pentru a urmări și pentru a anunța schimbările în comportamentul de consum de eGroceries ale românilor și activarea comunităților relevante pentru brand, formate din persoane care prețuiesc viața și caută să-și utilizeze timpul pentru activități cu sens, în concordanță cu promisiunea Bringo – “Cumpărăturile la noi, viața la tine”.

Florina Dobre, CEO @ Bringo.

“Am ales Zacke PR pentru că am descoperit o aliniere în viziune și o abordare a comunicării bazată pe agilitate și impactul în business. Ne dorim să colaborăm cu o echipă care crede nu doar în valoarea înțelegerii în profunzime a pieței și comportamentului de consum al utilizatorilor, ci și în importanța adaptabilității și vitezei de reacție, caracteristici importante pentru succesul Bringo și valori esențiale ale brandului”, declară Florina Dobre, CEO Bringo.

“Suntem încântați să lucrăm alături de Bringo, un partener care se alătură perfect misiunii noastre de a aduce valoare prin comunicare bine targetată și bazată pe date. Împreună, vom continua să creștem notorietatea Bringo și să-i susținem angajamentul de a oferi utilizatorilor cea mai simplă și eficientă experiență de cumpărături”, spune Anca Popa (foto, principal), PR Director Zacke PR.

DESPRE BRINGO

Bringo este o aplicație de cumpărături online disponibilă în 37 orașe din România și lider național pe segmentul eGroceries. Platforma oferă acces la peste 350.000 de produse din peste 200 de magazine partenere, cu opțiuni multiple de livrare și serviciul unic de Personal Shopper, care asigură o experiență de cumpărături personalizată, eficientă și fără stres. Bringo activează și internațional în Maroc și Belgia prin Bringo International.

DESPRE ZACKE PR

Este o agenție boutique de relații publice, specializată în dezvoltarea de strategii de comunicare personalizate și bazate pe date, cu scopul de a crește vizibilitatea și notorietatea brandurilor pe piață. Cu 11 ani de prezență pe piața din România, a dezvoltat expertiză în eCommerce, HR, retail & FMCG, tech, real estate și domeniul medical, atât în abordarea B2C, cât și B2B. Demarează campanii și acțiuni de comunicare strategică și PR pentru Adobe Romania, Libris.ro, Grupul City Grill, Workspace Studio, Floria.ro, Complice.ro, MerchantPro, Diviodent, Niavis, Inter Computer România și mulți alții.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share