Campanie de recrutare: Electronic Arts România caută oameni talentați, care au în comun pasiunea pentru jocuri și tehnologie

Una dintre principalele companii de tehnologie și producătoare de jocuri video din lume și din România invită experții în tehnologie și creații interactive să se alăture studioului de dezvoltare din București, prin campania de employer branding “Unique Together”.

Conceptul este construit pe baza unor insight-uri desprinse din stilul de lucru și hobby-urile echipei EA România, iar campania combină abordarea creativă a acestora cu tactici targetate.

“Încă din 2006, de când suntem prezenți în România, ne-am extins şi dezvoltat echipele locale în mod constant, iar astăzi suntem una dintre cele mai mari companii de tehnologie din țară și unul dintre cele mai mari studiouri Electronic Arts din lume. EA România se mândrește cu oameni excepționali, experți de top, în ramurile diferite în care activează, care lucrează cu pasiune la tot ce presupun tehnologia și dezvoltarea unor jocuri cunoscute și îndrăgite la nivel global. Campania de recrutare a pornit din dorința noastră de a valorifica potențialul uriaș al oamenilor din țară, iar alături de Golin am ales să abordăm recrutarea dintr-o nouă perspectivă. Ne adresăm celor pentru care pasiunea pentru tehnologie și/sau jocuri nu are limite”, a spus Andrei Lăzărescu, Senior Producer EA SPORTS, EA România.

Credem că te-ar interesa și: Scrisoare deschisă recrutorilor

Dezvoltat de Golin, conceptul campaniei are la bază informații obținute dintr-un sondaj realizat în EA România, care a evidențiat diversitatea hobby-urilor angajaților și pasiunea lor comună pentru jocuri și tehnologie. Vizualurile au avut la bază pasiuni reale, precum pescuitul, mașinile sau jocurile de societate, extensii ale pasiunilor inginerilor, producătorilor, artiștilor și celorlalți specialiști EA România. Aceleași vizualuri stau la baza paginii online dedicate înscrierilor disponibile în divizia EA Sports, care continuă linia vizuală și abordarea conceptului “Unique Together”. 

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Componentele media ale campaniei “Unique Together” au fost realizate de Initiative, iar site-ul dedicat al campaniei de recrutări a fost realizat cu sprijinul MullenLowe Profero. Din 2018, Golin coordonează comunicarea corporate și de brand desfășurată de EA România, cu accent pe recrutarea de talent tech şi employer branding.

Articolul anterior

Ana Maria Popescu, lider mondial al probei de spadă

Articolul următor

Peste 100 de posturi scoase la concurs de Ministerul Sănătăţii, pentru medici și farmaciști

Articole din aceeași categorie
Total
1
Share