Una dintre cele mai importante companii din industria de curierat din România l-a numit pe Mircea Andriescu în poziția de Head of International Sales.
Decizia face parte din strategia companiei de a-și extinde serviciile pe piețele internaționale și de a-și dezvolta portofoliul de clienți atât pentru inbound (importuri), cât și pentru outbound (exporturi).
În noul său rol, Mircea Andriescu coordonează eforturile de creștere ale companiei, cu accent pe consolidarea operațiunilor din Polonia și extinderea în alte țări din regiune, precum Cehia, Slovacia, Ungaria, Germania, Bulgaria și Grecia. Pentru 2024, Cargus țintește dublarea volumelor și a veniturilor generate de segmentul de comerț transfrontalier.
- Salariile medii s-au triplat în România de la aderarea la UE. În 2007, salariul mediu net abia trecea de 300 de euro
- Serviciul de Informații Externe caută stagiari în domeniile Open Source Intelligence și Criptologie
- Asociația Business Service Leaders în România are un nou președinte
Cu o experiență profesională de peste 15 ani, dintre care cinci în Sales Management, Mircea Andriescu aduce în Cargus o expertiză solidă în vânzări internaționale, în industria de curierat. Înainte de a se alătura echipei Cargus, a activat în DHL Express, timp de aproape opt ani.
“România este o piață cu mult potențial pentru jucătorii internaționali de e-Commerce. Vedem deja acest lucru prin prisma colaborării cu companii din Polonia. În egală măsură, avem șansa să contribuim la dezvoltarea mediului de business local și să ajutăm comercianții români să-și exporte produsele pe piețele europene. Strategia noastră vizează dezvoltarea unei rețele regionale de livrare prin implementarea de facilități cross-dock în zone strategice și crearea de parteneriate cu operatori logistici locali, astfel încât să putem oferi clienților o experiență unică, integrată, la costuri optime”, arată Mircea Andriescu.
Polonia a fost prima țară în care Cargus și-a început operațiunile internaționale, în 2022, și a adăugat clienți importanți în portofoliu, precum Vinted, Bonprix și LPP. În septembrie, a relocat depozitul din Polonia într-un spațiu logistic mai mare și modern, pentru a susține creșterea activității. Pentru această piață, Cargus oferă atât servicii de curierat de tip inbound (importuri), cât și outbound (exporturi). Ultima categorie este dedicată comercianților români care vor să-și vândă produsele pe piețe externe.
DESPRE CARGUS
Cu o experiență de peste 30 de ani, este prima companie de curierat de pe piața din România. Are peste 3.000 de angajați și colaboratori și oferă o gamă largă de servicii de curierat: livrare door-to-door, dar și out of home, prin rețeaua națională SHIP & GO, care oferă clienților posibilitatea de a ridica sau trimite colete din peste 3.000 de puncte din întreaga țară, puncte partenere sau lockere. Deține cinci centre naționale de sortare și procesează peste 50 de milioane de colete pe an. Din 2019, face parte din Fondul de Investiții Mid Europa Partners, unul dintre cei mai activi investitori din România.