Cea mai mare competiție pentru startup-uri din România pornește cursa spre 120.000 euro

Participanții la Startarium PitchDay se vor bucura de o experiență de învățare și mai complexă și de expunere relevantă în fața unui juriu ce include investitori, specialiști și antreprenori de succes. Vor beneficia de consultanța unor profesioniști, aplicat pe afacerea lor, și de premii mai mari decât la primele două ediții: 120.000 de euro.

Până pe 12 octombrie, antreprenorii cu o afacere între unu și trei ani vechime, din orice domeniu, pot aplica aici la această competiție-maraton. În urma preselecției, 50 de startup-uri românești vor fi invitate să concureze pentru marele premiu, la evenimentul din 6 noiembrie, la Willbrook Platinum, în București.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

Competiția Startarium PitchDay a devenit un punct de referință în ecosistemul antreprenorial românesc. De la lansarea sa, 245 de startup-uri au intrat în cursa pentru finanțare și peste 140 de antreprenori și-au prezentat afacerile în fața unui juriu format din fondatori de succes, experți și investitori, 20 de startup-uri au concurat live, în finală, pentru premii de peste 210.000 de euro. Printre câștigători s-au numărat NALU, Tracia, LifeBox, Re.Flex, Stația de Joacă și Clinica de Pediatrie Anastasia.

Pentru 2018, Startarium plusează cu noi beneficii în structura competiției și a evenimentului final: valoarea totală a premiilor crește de la 100.000 la 120.000 de euro (Premiul 1 – 50.000 de euro; Premiul 2 – 30.000 de euro; Premiul 3 – 20.000 de euro; Mențiuni și premii speciale – 20.000 de euro), numărul total al premiilor acordate crește de la patru la 11, iar semifinaliștii vor beneficia de mai mult timp pentru feedback de la juriu, acces gratuit la sesiuni de consultanță pe teme precum finanțare, legislație, marketing sau risk management, și vor putea programa sesiuni de pitching 1 la 1 cu investitori și business angels.

“Ca tot ce facem la Startarium, PitchDay este în primul rând despre impact prin învățare. Întregul proces este construit în jurul ideii de <pitch>, această foarte scurtă prezentare ce trebuie să convingă în doar câteva minute. Pentru un antreprenor, abilitatea de a esențializa și de a-și vinde eficient ideea este vitală pentru succes. Aplicația creată pentru PitchDay îi va folosi pentru nenumărate viitoare colaborări, iar participarea la eveniment îi va facilita interacțiunea cu antreprenori de succes, business angels și viitorii susținători. Indiferent dacă se va afla sau nu printre câștigători, afacerea sa va trece printr-un proces concentrat de accelerare, posibil doar într-un context competitiv precum PitchDay”, spune Oana Craioveanu, CEO Impact Hub Bucharest

Cum se va desfășura competiția PitchDay 2018

Înscrierile se desfășoară online, până pe 12 octombrie. După etapa de preselecție a înscrierilor online, 50 de startup-uri vor fi acceptate în semifinală și invitate să-și prezinte pitch-urile pe 6 noiembrie. Zece dintre ele vor avansa în finală și vor concura live, în aceași zi, pentru marele premiu.

Startarium este cea mai complexă platformă pentru antreprenori aflați la început de drum. Lansat în 2016, sub umbrela metaforei “Orașul Antreprenorilor”, oferă acces la toate resursele necesare pentru a lansa și a crește o afacere de succes. Platforma este construită pe trei piloni – învățare, testare și finanțare -, în mai multe module funcționale: instrumente de business, cursuri video, webinarii, interviuri cu fondatori, platformă de crowdfunding, mentorat, consultanță și competiție de pitching.

De la lansare, Startarium a adunat o comunitate de aproape 20.000 de membri și 60 de mentori cu care antreprenorii pot lucra gratuit, a publicat peste 200 de materiale și a deschis accesul la finanțări ce depășesc 360.000 de euro. Platforma este o inițiativă Impact Hub și ING.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share