Computer Generated Solutions (CGS) România angajează peste 800 de specialiști cu background tehnic, pe posturi de reprezentanţi relaţii clienţi, back office, suport tehnic.
Noile posturi sunt disponibile pentru poziții ce necesită prezență fizică în cele şapte centre de suport din Bucureşti, Braşov, Sibiu, Târgu Jiu, Miercurea Ciuc, Constanţa şi Galaţi, dar și în sistem full-remote, din orașe unde nu are prezență fizică.
„Ne menținem ritmul de recrutare din ultimii ani, de peste 200 de noi angajați lunar. Per total, în 2022, sperăm să adăugăm circa 800 de noi colegi echipei CGS România, care numără acum 4.300 de angajați. Avem un portofoliu de proiecte în creștere substanțială. Multe provin de la companii americane din zona de healthcare, telecom și securitate informatică, dar înregistrăm și o extindere a celor existente, ceea ce generează automat și o extindere de capital uman în companie”, declară Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.
CGS România și-a remodelat strategia de resurse umane în ultimii doi ani și a trecut prin procese de transformare pentru a fluidiza operațiunile în contextul pandemiei și a noului mod de lucru. Recrutarea automatizată a dus la o scurtare a întregului proces cu circa 25 la sută, în timp ce feedback-ul oferit de candidați poate fi monitorizat în timp real, pentru fiecare etapă a recrutării. În medie, întregul proces automatizat durează 1-2 zile, comparativ cu 4-5 zile pentru cel standard, dar, mai ales, oferă acel „intelligence” de care e nevoie într-o piață extrem de concurențială ca acum.
Echipele de recrutare și resurse umane au reconfigurat întregul proces de recrutare și onboarding, așa încât să aibă o adaptabilitate totală pentru toate variantele de lucru – de la birou, la hibrid și remote 100 la sută. Pentru angajații remote, au fost configurate sesiunile de onboarding, training, coaching de la distanță și este livrat biroul mobil, cu echipamentul necesar de lucru.
DESPRE CGS (COMPUTER GENERATED SOLUTIONS)
Prezent din 2006 pe piața din România, este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de Business Process Outsourcing (BPO) din lume. Pe plan local, furnizează servicii în 18 limbi străine, cu șapte centre de suport în București, Brașov, Sibiu, Târgu Jiu, Miercurea Ciuc, Constanța și Galați.
Cei circa 4.000 de angajați din România interacționează zilnic cu clienți din România, Germania, Marea Britanie, Spania și alte țări europene, dar și din SUA sau Canada. Principalele servicii oferite sunt customer care, suport tehnic, helpdesk, telesales și alte servicii externalizate pentru companii care activează în domeniul telecomunicațiilor, IT, bănci, asigurări și retail.